آتش‌نشانی رفسنجان به تشک نجات قابل حمل مجهز شد

  • شناسه خبر: 178268
آتش‌نشانی رفسنجان به تشک نجات قابل حمل مجهز شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از تجهیزاین سازمان به تشک نجات قابل حمل خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » آتش‌نشانی رفسنجان به تشک نجات قابل حمل مجهز شد

به گزارش خانه خشتی؛ مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری رفسنجان با اشاره به خرید این تشک اظهار کرد: تشک نجات وسیله ای مطمئن در شرایط مناسب که افراد بتوانند از ارتفاع بالا به راحتی پرش کرده و در مرکز ثقل تشک فرود آیند و خود را از مرگ حتمی نجات دهند این دستگاه برای نجات جان افراد در آتش سوزیها و حوادث ساختمانهای بلند مرتبه و حتی مکانهایی که افراد دراثر عوامل روحی وروانی جان خود را به خطر می اندازند می توانند مورد استفاده قرار گیرد.

علی رمضانی نژاد با اشاره به تراکم سازی و افزایش ارتفاع ساخت و سازهای مسکونی و تجاری در رفسنجان افزود: تشک نجات به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان خریداری گردید تا در مواقع لزوم  و حین حوادث بتوانیم برای نجات جان افراد محبوس در طبقات بالای واحدهای ساختمانی از آن استفاده نماییم .

وی افزود:این تشک نجات امدادی با قابلیت برپایی سریع و سطح ایمنی بالا برای افراد گرفتار در حادثه به تجهیزات امدادی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری رفسنجان افزوده شد که یکی از لوازم ضروری این مجموعه است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان بیان کرد: تشک مزبور در ابعاد ۷ در ۵ و ارتفاع ۲.۵ متر میباشدکه تحمل سقوط از ارتفاع ۳۰ متری را دارد و برای راه اندازی آن (پرکردن ۱۲۰ مترمکعب هوا در داخل تشک) ۱.۵ دقیقه زمان لازم است وپس از تست و طی مراحل استاندارد خریداری گردید.

درضمن مانور سقوط از ارتفاع درایستگاه شماره ۳ آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری رفسنجان روز گذشته با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ومدیرعامل و پرسنل اتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری برگزار شد.

برچسب ها:
تشک نجات رفسنجان مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان