اثبات کردیم که شایستگی کسب ۶۰ امتیاز را داریم؛

ربیعی: تا دقیقه ۷۵ در مدار نظم بازی کردیم

  • شناسه خبر: 178251
ربیعی: تا دقیقه ۷۵ در مدار نظم بازی کردیم

سرمربی مس رفسنجان گفت: تا دقیقه ۷۵ بازی با گل ریحان به صورت منظم بازی کردیم اما در ۱۵ دقیقه پایانی دچار فشار و استرس زیادی شدیم.

خانه » آخرین اخبار » ربیعی: تا دقیقه ۷۵ در مدار نظم بازی کردیم
به گزارش خانه خشتی به نقل از وب سایت دی اسپورت؛ محمد ربیعی پس از برتری تیمش در دیدار برابر گل ریحان در خصوص این بازی اظهار داشت : به تیم حریف خسته نباشید می گویم فکر می کنم تا آخرین لحظه شرافتمندانه جنگیدند یک خسته نباشید هم به تیم خودم می گویم که فکر می کنم در نیمه اول و در پارت اول و دوم نیمه دوم حدود ۷۵% در مدار نظم بازی کردیم.
ربیعی افزود : در ۱۵ دقیقه سوم نیمه دوم یک گل دریافت کرده و بدنبال آن گل دوم را از روی نقطه پنالتی خوردیم که این موضوع تیم ره دچار استرس کرد و اواخر بازی متحمل فشار شدیم.
سرمربی مس رفسنجان اضافه کرد: از عملکرد تیم تا دقیقه ۷۵ بازی رضایت کامل دارم اما در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم انتظارم از بازیکنانی که به عنوان بازیکن جایگزین به زمین آمدند بیشتر بود. همه زحمت کشیدند در کل پیروزی تیم را به کلیه مجموعه و تیم تبریک می گویم.
وی بیان داشت : پس از اینکه نتیجه بازی ۳ بر صفر شد بازیکنانم تصور کردند بازی تمام شده است اما اگر در فوتبال غفلت بکنید تنبیه می شوید. به هر حال خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز بازی سخت و حیاتی را از تیم خوب گل ریحان کسب کنیم. این برد و سه امتیاز را از صمیم قلبم به مردم شریف رفسنجان تقدیم می کنم.
ربیعی در مورد عملکرد داوری بازی اظهار کرد : بایستی فیلم بازی را ببینم تا بتوانم اظهار نظر کنم اما در هر صورت برای ما مهم بود که پیروز بازی باشیم و معتقدم یکی از تیم هایی که از اشتباهات داوری متضرر شده مس رفسنجان است.
سرمربی مس رفسنجان ادامه داد : ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت می دانم فشار و استرس زیادی روی تیمم است که برد امروز فشار و استرس را در بین بازیکنان تیم کاهش می دهد ولی با همان تمرکز و جدیتی که قبلا داشتیم پیش می رویم.
وی افزود : تیم ما محدودیت و سختی های خاص خودش را دارد تمامی بازیکنان سعی کرده اند فقدان نبود بازیکنان مصدوم را جبران کنند به بازیکنانم خسته نباشید می گویم فکر می کنم کم کم اثبات می کنیم که شایسته این هستیم که از ۳۰ بازی برگزار شده ۶۰ امتیاز کسب کنیم.
انتهای پیام/
برچسب ها:
لیگ دست اول محمد ربیعی مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان