عصر امروز برگزار شد؛

جلسه هم اندیشی پویش ورزشی اوج با اعضای کمیته کریکت هیئت انجمن های ورزشی رفسنجان

  • شناسه خبر: 178237
جلسه هم اندیشی پویش ورزشی اوج با اعضای کمیته کریکت هیئت انجمن های ورزشی رفسنجان

جلسه هم اندیشی پویش ورزشی اوج وابسته به کانون بینش اهل بیت (ع) با اعضا کمیته کریکت هیئت انجمن های ورزشی رفسنجان پیرامون بررسی برخی از مشکلات کنونی این رشته ورزشی برگزار گردید.

خانه » رفسنجان » جلسه هم اندیشی پویش ورزشی اوج با اعضای کمیته کریکت هیئت انجمن های ورزشی رفسنجان

ابه گزاررش خانه خشتی؛ جلسه هم اندیشی پویش ورزشی اوج وابسته به کانون بینش اهل بیت (ع) با اعضا کمیته کریکت هیئت انجمن های ورزشی رفسنجان پیرامون بررسی برخی از مشکلات کنونی این رشته ورزشی برگزار گردید.

هادی برشان رئیس این کمیته ضمن تشریح تاریخچه ای از این رشته ورزشی پر طرفدار در دنیا بیان داشت : ورزش کریکت زیر نظر انجمن بین المللی کریکت بلندپایه ترین سازمان در زمینه اداره و ساماندهی مسائل مربوط به ورزش کریکت در جهان است، از سال ۱۳۹۲ در ایران و از انتهای سال ۱۳۹۸ در رفسنجان این کمیته زیر نظر هیئت انجمن های ورزشی فعالیت خود را آغاز نموده است.
وی افزود: تیم ۱۱ نفره بانوان هم اکنون تمرینات خود را به مدت  سه جلسه در هفته و در برخی از مکان های شهر از جمله پارک بانوان ادامه می دهند. تیم آقایان نیز هنوز به صورت کامل تشکیل نشده است و از علاقه مندان به شرکت در این رشته ورزشی دعوت به عمل می آید.

وی متذکر شد: نبود امکانات تمرینی از جمله بت (چوب)، توپ ،کلاه، دستکش و زمین مناسب مشکلات زیادی را ازجمله فضای امنیتی مناسب برای تمرین تیم بانوان ایجاد کرده است.
برشان نیاز اساسی و کنونی ورزش شهرستان را همکاری و تفاهم بیشتر ارگانهای ورزشی با دانشگاه‌ها، حمایت پیشکسوتان از قشر جوان و وجود یک پایگاه اطلاع‌رسانی قوی ورزشی در سطح شهرستان دانست.
در ادامه خانم ها زارع مدیر اجرایی، محمدی نایب رئیس، اسماعیل زاده مسئول روابط عمومی و آقای کریمی از بازیکنان تیم آقایان نیز مشکل اصلی و کنونی تیم های بانوان و آقایان را وجود تجهیزات تمرینی ذکر شده دانستند و خاطرنشان کردند در مقابل هزینه ها و امکاناتی که صرف برخی از رشته های ورزشی می شود با مبلغ بسیار ناچیزی می توان این وسایل را تهیه و در اختیار ورزشکاران این رشته قرارداد.‌

اعضای کمیته از مسئولین مربوطه خواهان همکاری و همیاری بیشتر با دلسوزان این رشته ورزشی شدند تا بتوانند هرچه بهتر و گسترده تر این رشته مهیج ورزشی را در سطح شهرستان توسعه دهند.
انتهای پیام/

برچسب ها:
پویش ورزشی اوج رفسنجان جلسه هم اندیشی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان