در گفتگو خانه خشتی با پیشکسوت دفاع مقدس مطرح شد؛

سردار سلیمانی جبهه مقاومت را به مکتب مقاومت تبدیل کرد

  • شناسه خبر: 178236
سردار سلیمانی جبهه مقاومت را به مکتب مقاومت تبدیل کرد

حاج محمد میرزایی گفت: سردار آنقدر به جبهه مقاومت بها و ارزش داد و آنها را از لحاظ روحی و نظامی و سیاسی تقویت کرد که جبهه مقاومت را به تعبیر مقام معظم رهبری به مکتب مقاومت تبدیل کرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » سردار سلیمانی جبهه مقاومت را به مکتب مقاومت تبدیل کرد

به گزارش خانه خشتی، حاج محمد میرزایی، متولد روستای خلیل آباد رفسنجان، مدت ۸۶ ماه در جبهه های حق علیه باطل جنگ تحمیلی و به عنوان معاون و فرمانده گردان ۴۱۲ لشکر ۴۱ ثارالله خدمت کرده است، میرزایی بعد از جنگ به مدت ۴ سال مسئولیت فرماندهی سپاه رفسنجان را بر عهده داشته است.

میرزایی از روزهایی برایمان گفت که با سردار دلها خاطراتی شیرینی را گذرانده است، وی از عملیات رمضان که برای اولین بار با حاج قاسم سلیمانی آشنا می شود گفت و بیان کرد: در عملیات بیت المقدس پادر رکاب ایشان شروع به فعالیت کردم.از آن روز که حاج قاسم را شناختم ایشان چهره ای شناخته شده، بسیار دوست داشتنی، عارف و فرماندهی به تمام معنا دارای ابعاد مختلفی بود که همیشه پا به پای رزمندگان بودو خود نیز جز اولین نیرو هایی بود که در جبهه ها وارد عمل میشد.

وی افزود: به جدیت میتوانم بگویم که هیچ کس به اندازه رهبر انقلاب سردار سلیمانی را نشناخته بود و این مقام معظم رهبری بود که با شناخت کامل حاج قاسم سلیمانی را با عنوان سردار دلها به جامعه معرفی کردند.

این پیشکسوت دفاع مقدس اظهار کرد: بعد از قطع شدن دست راستم در جبهه، حاج قاسم به عیادت بنده آمد و گفت “زمانی که خط شکسته میشد من توسل به حضرت زهرا (س) پیدا کردم و موقعی که خبر پاک سازی منطقه توسط شما به دست من رسید خوشحال شدم و دعا کردم که خدایا اجر این رزمندگان را بده”، با این حال که من در این عملیات شهید نشدم و درحسرت شهادت ماندم اما دست راستم را در راه خدا دادم که ان شاءالله خداوند از من بپذیرد.

وی افزود: زمانی که در بیمارستان مرادی رفسنجان بستری بودم دوستانم خبر دادند که یک نفر به عیادتم می آید، هنگامی که آن فرد از در وارد شد متوجه شدم که آن نفر حاج قاسم است؛ بعد از احوال پرسی حاج قاسم شانه دست قطع شده من را میبوسید و گریه می کرد و در همانجا سردار نامه ای به عنوان هدیه به من دادند برای حج تمتع که بنده بعد از مرخص شدنم از بیمارستان مستقیم راهی سفر به خانه خدا شدم.

حاج میرزایی سخنی با جوانان در راه تبیین و ادامه راه سردار دلها داشت و گفت: در این روز ها جوانان ما باید حاج قاسم را الگوی خود قرار بدهند، اگر در دنیا عزت ،شجاعت ،تقوا ومحبوبیت میخواهند باید روحیه حاج قاسم را داشته باشند.

این پیشکسوت دفاع مقدس به ذکر خاطره دیگری از سردار سلیمانی پرداخت و گفت: در عملیات بدر بود.ما با شهید رضا عباس زاده برای شناسایی رفته بودیم.وقتی که برگشتیم پیش حاج قاسم دیدیم ایشان لب خاکریز نشسته و با چهره ای بشاش و خندان مارا بغل گرفت و بوسید. دیدن حاج قاسم مارا متعجب کرد از او پرسیدیم که شما اینجا چه میکنید؟ گفتند نشسته ام اینجا قرآن و آیت الکرسی میخوانم ، اشک میریزم و تضرع میکنم به درگاه خدا که شما صحیح و سالم برید و برگردید.

وی تصریح کرد: اولین ویژگی حاج قاسم اطاعت پذیری از ولی امر بود، ایشان در ولایت ذوب شده بود و دومین ویژگی ایشان این بود که خود را وقف ولایت کرده بود.

میرزایی گفت: سردار آنقدر به جبهه مقاومت بها و ارزش داد و آنها را از لحاظ روحی و نظامی و سیاسی تقویت کرد که جبهه مقاومت را به تعبیر مقام معظم رهبری به مکتب مقاومت تبدیل کرد.

گفتگو از سحر بادپروا

عکس از سعیده بازمانده

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان