طرح تشدید ضربتی نظارت بر امکنه های عمومی

  • شناسه خبر: 178220
طرح تشدید ضربتی نظارت بر امکنه های عمومی

رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: طرح تشدید نظارت بر مراکز مواد غذایی از ۲۳ تیرماه آغاز شده تا پایان هفته، مرحله اول آن ادامه دارد و مرحله دوم طی هفته های آینده انجام می شود و آمار و ارقام مراکز متخلف اعلام خواهد شد.

خانه » آخرین اخبار » طرح تشدید ضربتی نظارت بر امکنه های عمومی

به گزارش خانه خشتی؛ رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: ۱۹ تیرماه ستاد کرونای استان مصوباتی داشت که واحدهای نظارتی و زیر مجموعه های نظارتی را تقسیم بندی کردند که به طور مثال حوزه فعالیت مراکز ۱۱۰ و کلانتریها بر عهده فرمانداری و نیروی انتظامی، حوزه نظارت امورشهر و شوراها به شهرداری و پمپ بنزینها به شرکت ملی فراوردهای نفتی واگذار شده است.

مجید رنجبر کاظمی افزود: نظارت بر مراکز طبخ و مواد غذایی و آرایشگاهها بر عهده دانشگاه علوم پزشکی گذاشته شده است.

وی خاطر نشان کرد: در جلسه ویژه کرونا که ۲۱ تیرماه در معاونت بهداشتی تشکیل شد، با دستور دکتر جمالیزاده، مراکز توزیع و طبخ مواد غذایی در دو مرحله به صورت ضربتی و با شدت بیشتر بازرسی می شوند و در این خصوص جلساتی با کارشناسان و بهورزان برگزار شد که پروتکلهای بهداشتی و مصوبات وزارت بهداشت به آنها آموزش داده شد.

کاظمی بیان کرد: در مرحله اول پروتکلها به متصدیان و صاحبان مراکز مواد غذایی تک تک آموزش داده می شود و امضاء هم گرفته می شود در صورتی که رعایت نکنند و مراکزی، نمره حد نصاب را نیاورند، مرکز قرمز معرفی شده و در فضای مجازی و رسانه ها نام آنها اعلام می شود.

رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: طرح تشدید نظارت بر مراکز مواد غذایی از ۲۳ تیرماه آغاز شده و تا پایان هفته، مرحله اول آن ادامه خواهد داشت که مرحله دوم طی هفته های آینده انجام می شود و آمار و ارقام مراکز متخلف اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تشدید نظارت بر مراکز مواد غذایی رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان