بازدید از روند تولید الکل و مواد ضد عفونی از دو کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی رفسنجان

  • شناسه خبر: 178199
بازدید از روند تولید الکل و مواد ضد عفونی از دو کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی رفسنجان

مسئول ایمنی و بهداشت اداره صمت رفسنجان روز گذشته از روند تولید الکل و مواد ضد عفونی از دو کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی رفسنجان بازدید کرد. 

خانه » رفسنجان » بازدید از روند تولید الکل و مواد ضد عفونی از دو کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ در این بازدید حسینی نسب مسئول ایمنی و بهداشت اداره صمت گفت: خوشبختانه از ابتدای شروع بحران کرونا در رفسنجان تعدادی از تولیدکنندگان که پتانسیل و ظرفیت تولید الکل در شهرستان را داشتند، صادقانه به کمک کادر درمان و مردم آمدند و آمادگی خود را در تولید الکل و حتی مواد ضد عفونی در جهت کمک به بحران کرونا و رفع کاهش التهاب و استرس مردم در رویارویی و مقابله با ویروس کرونا اعلام داشتند و جادارد از همه این عزیزان تشکر و قدردانی ویژه شود.

وی افزود: همانطور که میدانیم پایان مهار بیماری کرونا بطور کامل مشخص نیست و با توجه  به میزان مصرف بالای مواد ضدعفونی خصوصا الکل می طلبد تولیدکنندگانی که بصورت دائم قابلیت سرمایه گذاری و تولید مداوم را دارند هم در خصوص کمک به بخش درمانی و اقتصادی کشور و اضافه شدن به مجموعه تولید و راه اندازی صنعت جدید در شهرستان در جهت هرچه صنعتی شدن و حرکت در جهت پیشبرد تولید در سال جهش تولید مورد تایید رهبری معظم انقلاب ، وارد عرصه تولید شوند.

مسئول ایمنی و بهداشت اداره صمت رفسنجان عنوان کرد:در این خصوص مجموعه صنعت،معدن و تجارت حمایت خود را تا رسیدن به این خواسته اعلام می دارد سعی خواهیم کرد تا موانع تولید را در رسیدن به تولید انبوه در کنار تولید کنندگان برداشته و هیچ کمکی در این راستا فروگذار نخواهیم کرد.
وی اذعان کرد: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در روند تولید الکل نداشتیم و انشاالله با همکاری سازمان غذاودارو و سایر ارگان ها اینگونه تولیدات بصورت دائم در شهرستان ماندگار شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازدید مسئول ایمنی و بهداشت اداره صمت منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان