در اولین جلسه هم اندیشی فعالان عرصه عفاف و حجاب در رفسنجان مطرح شد؛

ضرورت مطالبه جدی فرهنگ حجاب و عفاف

  • شناسه خبر: 178181
ضرورت مطالبه جدی فرهنگ حجاب و عفاف

اولین جلسه هم اندیشی فعالان عرصه عفاف و حجاب در رفسنجان برگزار شد.

خانه » اجتماعی » ضرورت مطالبه جدی فرهنگ حجاب و عفاف

به گزارش خانه خشتی، اولین جلسه هم اندیشی فعالان عرصه عفاف و حجاب شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور سرهنگ پساوند فرمانده سپاه و حجت الاسلام بیاضی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد.

سرهنگ پساوند در جمع بانوان و صاحب نظران مبحث عفاف و حجاب بزرگترین هدف از اقدامات ترویج عفاف و حجاب و پیشگیری از معضلات اجتماعی را تاثیرگذاری دانست و گفت:با تشکیل کارگروه های مختلف و با همفکری می توان در سطح جامعه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را اجرایی کرد.

وی مطالبه جدی فرهنگ عفاف و حجاب را ضروری دانست و افزود: برای چنین مبحثی نیاز به کار جهادی بزرگی است که با حضور فعالان این عرصه ممکن است.
پساوند با اشاره به ضرورت همکاری همه مسئولان شهرستان در اجرایی شدن قانون حجاب تصریح کرد: تولید محصولات عفاف و حجاب و برپایی نمایشگاه عرضه این محصولات در شهرستان حمایت خواهد شد.
حجت الاسلام بیاضی پور نیز در این جلسه به کمرنگ شدن فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: ما وظیفه داریم که در مقابل جامعه اسلامی بی تفاوت نباشیم، قطعا با ادامه این روند حتی به خانواده های متدین ضربه وارد می شود و شاهد فروپاشی خانواده ها خواهیم بود.
وی افزود: دشمن به انحراف کشیدن بانوان و خانواده را اصلی ترین عامل براندازی نظام اسلامی می داند و برای آن تلاش و هزینه می کند.


بیاضی پور خاطر نشان کرد: هر یک از ما در حد وسعمان وظیفه داریم تا در این مسیر تلاش کنیم و نیاز است تا چشم انداز بلند مدتی برای آن تعریف شود.
در این جلسه فعالان عرصه عفاف و حجاب به بیان نظرات گوناگون پرداختند و تشکیل کارگروه های تولید محتوا، رسانه، آموزش و اقدام دستور کار جلسات بعدی این هم اندیشی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
عفاف و حجاب مطالبه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان