کاروان «زیر سایه خورشید» به رفسنجان رسید

  • شناسه خبر: 177784
کاروان «زیر سایه خورشید» به رفسنجان رسید

همزمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع)، جمعی از خادمین آستان قدس رضوی روز گذشته با سفر به رفسنجان با شهردار، سرپرست آستان قدس رضوی شهرستان و خانواده شهیدان ضیاء الدینی دیدار کردند.

خانه » آخرین اخبار » کاروان «زیر سایه خورشید» به رفسنجان رسید

به گزارش خانه خشتی؛ سلمان فارسی دبیر شبکه جوانان جوانان رضوی در رفسنجان در گفتگویی بیان کرد: کاروان زیر سایه خورشید یک رویداد فرهنگی در دهه کرامت است که از طرف شبکه جوانان رضوی آستان قدس در مشهد تشکیل و سیزدهمین دوره جشن های مردمی خود را امسال برگزار مینماید.
وی افزود: امسال به خاطر قضیه ویروس کرونا این برنامه محدودتر برگزار شد، در حالیکه در سال های قبل به صورت کامل در شهرها، روستاها و حتی کشورهای مختلف برگزار می شد.
فارسی تصریح کرد:در روز گذشته  ابتدای ورود به رفسنجان، کاروان زیر سایه خورشید با به همراه داشتن پرچم متبرک گنبد علی ابن موسی الرضا(ع) به همراهی خدام رضوی ابتدا به دیدار سرپرست آستان قدس رضوی رفتند.
وی بیان کرد: دیدار با یک بیمار ۱۶ ساله کمایی ، دیدار با امام جمعه و بازدید ازموسسه خیریه خیرین گمنام ، دیدار با خانواده شهیدان ضیاء الدینی به همراهی سرهنگ پساوند فرمانده سپاه و همچنین بازدید از کارگاه تولید ماسک در مسجد امام حسین (ع)خیابان ۱۵ خرداد و در پایان دیدار با شهردار رفسنجان از برنامه های سفر این کاروان در رفسنجان بود

عکس : سید امیر مهدی رضایی

   

برچسب ها:
خانه خشتی سید امیر مهدی رضایی کاروان زیر سایه خورشید در درفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان