ضرورت اهتمام دستگاه های مربوطه برای رفع مشکلات شهرک نشینان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 177753
ضرورت اهتمام دستگاه های مربوطه برای رفع مشکلات شهرک نشینان در رفسنجان

رئیس کمیته امداد خمینی(ره) رفسنجان گفت: مشکلات شهرک یادگار امام باید از طریق دستگاه های مربوطه، حل و فصل شود.

خانه » اجتماعی » ضرورت اهتمام دستگاه های مربوطه برای رفع مشکلات شهرک نشینان در رفسنجان

حسین فداکار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)  رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی در خصوص مشکلات شهرک مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اظهار کرد: ابتدا ۳۶ واحد را خریداری و به مددجویان تحت حمایت واگذار کردیم که از این تعداد ۲۲ واحد به دلایلی از جمله؛ ازدواج، فوت مددجو یا قرار گرفتن در لیست مستمری بگیران تامین اجتماعی از نظارت ما خارج شده اند.

وی با اشاره به اینکه مددجویان تحت پوشش یا سرپرست خانوار، مطلقه یا فوت سرپرست یا از کار افتاده هستند گفت: زمانیکه به هر دلیلی مددجو از کمیته خارج می شود عملا نظارتی بر آنها نداریم، بحث امنیت و بهداشت به نیروی انتظامی و دادگستری مربوط است و به ما  ارتباط ندارد.

فداکار افزود: مشکلات شهرک باید از  طریق دستگاه های مربوطه خودش حل و فصل شود، اگر زباله هایشان تخلیه نمی شود یا فضای سبز ندارند مربوط به شهرداری است.

رئیس کمیته امدادخمینی (ره) رفسنجان ابراز داشت: اگر مشکل خاصی است موردی پیگیری می کنیم، قرار نیست واحدهای که واگذار شده اند ما صلح و سازش بدهیم، کمیته امداد مقطعی خانه ساخته و واگذار کرده است.

فداکار گفت: تمام کسانی که برایشان خانه ساختیم از آنها تعهد محضری گرفتیم این را هم برای این گذاشتیم که خانه را نفروشند، در حالیکه ۵ سالی است این تعهد هم اخذ نمی شود.

وی ادامه داد: بهزیستی قرار بود کلیپی از مشکلات یادگار امام تهیه کند و با معاون فرمانداری درمیان گذاشته شود نهایتا مشکلات بررسی و حل شود، عمده مشکلاتشان با نیروی انتظامی، دادگستری و شهرداری و اداره برق حل می شود.

فداکار بر ضرورت حل مشکلات شهرک امام خمینی تاکید کرد و ادامه داد: وقتی روشنایی شهرک درست نشود ناامنی ایجاد می شود و وقتی ناامنی ایجاد شد پلیس باید مداخله کند با این وجود پیگیر مشکلات هستیم و چندین بار هم به اداره برق و فرمانداری نامه نگاری کردیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
رئیس کمیته امداد رفسنجان مشکلات شهرک یادگار امام رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان