با حضور معاون مهندسی ناجا؛

ساختمان جدید ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در رفسنجان افتتاح شد + تصاویر

  • شناسه خبر: 177496
ساختمان جدید ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در رفسنجان افتتاح شد + تصاویر

ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان با  حضور سردار محمدرضا اسحاقی معاون مهندسی ناجا و جمعی از مسئولین شهرستان و استان افتتاح شد.

خانه » اجتماعی » ساختمان جدید ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در رفسنجان افتتاح شد + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ آیین افتتاح ساختمان جدید ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور سردار محمدرضا اسحاقی معاون مهندسی ناجا و جمعی از مسئولین انتظامی استان و شهرستان در محل تالار خیام دانشگاه ولی عصر این شهرستان برگزار شد.

محمدمهدی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: ساختمان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با زیربنای ۱۴۱۷ مترمربع از مهرماه ۹۵ شروع شد و هزینه ساخت آن بالغ بر هفت میلیارد تومان با کمک خیر در مدت سه سال احدث شد.

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خیران در حوزه آموزش و پرورش، بهداشت و درمان راه و ترابری و فرهنگی باید ورود کنند و این باید، باید اخلاقی‌ست و مورد باید مورد استقبال قرار گیرد اما ورود خیرین به حوزه دفاعی، امنیتی، نظامی و انتظامی خط قرمز است.

وی با اشاره به کلام امام علی (ع) به مالک اشتر افزود: وظیفه دولت و تمامی مسئولین این است که تمام زیرساخت‌های امنیتی، نظامی و انتظامی را فراهم کنند.

نماینده مردم رفسنجان بیان کرد: اولین مسئله دولت ایجاد بهترین ساختمان و تجهیزات انتظامی است و ورود خیرین به مراکز امنیتی اشکال راهبردی ، استراتژیکی و قانونی دارد من این تذکر را به مجلس ارائه می دهم.

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان هم در این مراسم با اشاره به اینکه رفسنجان شهرستانی خیرپرور در همه عرصه هاست اظهار کرد: افراد خیر در رفسنجان از دوران بسیار دور زمینه های ساخت و ساز را فراهم کردند و هرجا لازم بود با پشتیبانی‌های مادی و معنوی خود ورود پیدا کردند.

وی افزود: خیرین در ساخت مدارسه تا دانشگاه بسیار فعال بودند و بیشتر مراکز درمانی و بهداشتی توسط خیرین احداث شده است.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: خیرین از دیرباز به سلامت مردم اهمیت دادند و در شهر و روستا مراکز بهداشتی و درمانی ساختند و در اختیار مردم قرار دادند و امروز هم در مسأله امنیت خیران ورود کردند.

فصیحی هرندی با تشکر از خیر گمنام متذکر شد: امروز کلنگ مجتمع آموزشی ورزشی و فرهنگی مختص دختران شهرستان که قرار است توسط این خیر گمنام احداث شود به زمین زده می شود.

عکس از رضا ساجدی

خبر از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
رفسنجان عکس از رضا ساجدی نیروی انتظامی نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان