مدير امور معدن مجتمع مس سرچشمه خبر داد؛

ثبت رکوردی جدید در تولید روزانه خاک سولفوری در معدن مس سرچشمه

  • شناسه خبر: 177459
ثبت رکوردی جدید در تولید روزانه خاک سولفوری در معدن مس سرچشمه

در سال جهش تولید، تلاشگران امور معدن مجتمع مس سرچشمه با ثبت رکوردی جدید در تولید روزانه خاک سولفوری، یک‌بار دیگر عزم و اراده خود را برای تحقق شعار سال به منصه ظهور رساندند.

خانه » آخرین اخبار » ثبت رکوردی جدید در تولید روزانه خاک سولفوری در معدن مس سرچشمه

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط‌ عمومی مجتمع مس سرچشمه، مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه در این رابطه اظهار داشت: تلاشگران امور معدن مجتمع مس سرچشمه با عزمی راسخ  و امکاناتی محدود، اما با تکیه بر همت و تلاش بی‌وقفه خود، رکورد بی‌سابقه تولید روزانه خاک سولفوری را برای اولین بار در تاریخ پر افتخار معدن مس سرچشمه رقم زدند.
مهندس جواد حکیمی افزود: خدا را شاکریم که‌ ما را توانی بخشید تا در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب بنام «جهش تولید» نامگذاری شده است، شاهد ثبت رکورد تولید روزانه خاک سولفوری به میزان ۱۳۲۵۰۰ تن در روز باشیم.
وی ادامه داد: آخرین رکورد روزانه تولید در معدن مس سرچشمه در خرداد سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۳۰ هزار تن به ثبت رسید که خوشبختانه در خرداد سال جاری این تناژ به ۱۳۲ هزار و ۵۰۰ تن افزایش پیدا کرده است.
مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه با بیان اینکه این رکورد از ساعت پنج صبح ۲۵ خرداد تا ساعت پنج صبح ۲۶ خردادماه محقق شد، توضیح داد: این تناژ با تولید ۵ هزار و ۵۲۰ تن خاک سولفوری در ساعت محقق شد که خوشبختانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
حکیمی تاکید کرد: ثبت رکورد جدید تولید روزانه خاک سولفوری با برنامه ریزی دقیق بخش پیمانکاری و بخش شرکتی به طور مداوم محقق شد.
وی بیان کرد: این تولید با رعایت تمام نکات ایمنی صورت گرفت و همکارانی که متولی امر تولید بودند در این ۲۴ ساعت پای کار بودند و فشار مضاعفی روی تجهیزات وارد نشد.
مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه خاطرنشان کرد: این مهم  نشان دهنده آن است که تلاشگران عرصه معدن مس سرچشمه، علیرغم وجود تحریم های ظالمانه و تمامی مشکلاتی که در بخش تأمین قطعات و تجهیزات پروسه تولید وجود دارد، با توکل بر خداوند یکتا و تکیه بر توان و تخصص بالای خود و برنامه ریزی های جامع، فنی و مهندسی، توان غلبه بر مشکلات بزرگ و عدیده پیش روی عرصه تولید را دارند.
حکیمی در ادامه با تقدیر از تلاش همکاران خود، تصریح کرد: به داشتن همکارانی بس تلاشگر و و بی ادعا که با کمترین چشمداشتی تنها و تنها در راستای آرمان های بزرگ انقلاب، رهبری فرزانه، میهن اسلامی عزیزمان و شرکت معظم ملی صنایع مس ایران، گام هایی به بلندای نام ایران و معدن مس سرچشمه بر میدارند، افتخار می کنم.
مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه در پایان عنوان کرد: با توانمندی، تخصص، تعهد و وجدان کاری بی مثالی که در تمامی همکاران ارجمندم در بخش های مختلف معدن و بخش های پیمانکاری سراغ دارم، آینده ای روشن و پر امید را برای معدن مس سرچشمه در راستای بهبود کمی و کیفی وضعیت تولید در سایه حفظ و صیانت از کیان معدن مس سرچشمه به عنوان یک سرمایه بزرگ ملی، دور از ذهن و انتظار نمی بینم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان مدير امور معدن مجتمع مس سرچشمه معدن مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان