خاطره سردار معروفی از حاج قاسم که در رفسنجان مطرح کرد

  • شناسه خبر: 177420
خاطره سردار معروفی از حاج قاسم که در رفسنجان مطرح کرد

حاج قاسم از خداوند می خواهد که آنقدر به او مشغله بدهد که فکر گناه نباشد!

خانه » فرهنگی مذهبی » خاطره سردار معروفی از حاج قاسم که در رفسنجان مطرح کرد

به گزارش خانه خشتی، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سفر یک روزه به رفسنجان در جمع مسئولان، پاسداران و بسیجیان این شهزستان به خاطره ای از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: بیست و سه سال قبل پس از سفر به شهرستان بم به کرمان آمدم و با حاج قاسم در کرمان دیدار کردم. سردار مرا برای شام به منزل دعوت کرد، بنده امتناع کردم ، سردار دست مرا گرفت و گفت نه برادر من، باید بیایی (با همین ادبیات)، با منزل هماهنگ کردند، شام فرمانده سپاه قدس ما، پنیر و گردو و عسل تولیدی منزل پدری شان بود.

وی ادامه داد: فردا صبح بعد از نماز صبح ایشان جمله ای به بنده ای گفتند، این جمله در ذهن من ماند. سردار گفتند من از خداوند یک چیز خواستم، اگر بخواهم به انقلابم خدمت کنم باید خودم را وقف این انقلاب کنم و بعد ادامه داد خدایا اینقدر به من مشغله بده که من فکر گناه نباشم”.

سردار معروفی بیان کرد: بیست و یک سال چه کسی در جبهه مقاومت از حاج قاسم آرامش دید؟ همانگونه که خواست خداوند به او عطا کرد.

سردار سلیمانی در زمین خدا کار میکرد، رسالتش در خدمات به اسلام و انقلاب بود ، شهید سلیمانی فقط ولایت پذیر نبود بلکه با میل گوش به فرمان ولی بود و در رهبری ذوب بود.

وی خاطر نشان کرد: نظام سیاسی سردار سلیمانی نظام خط کشی سیاسی نیست، عزت و بزرگی است، قدرت دادن به نظام اسلامی است، انقلابی گری واقعی ، دیدید که در مراسم تشییع پیکر سردار در تهران بیش از ۷ میلیون شرکت کردند که جمعیت قابل توجهی از آنها افراد کم حجاب و بی حجاب بودند.

معروفی ادامه داد: نظام سیاسی سردار سلیمانی سعه صدر است، تحمل است، مراقبت در عینش اطاعت محض از حجت و ولی خدا، این یعنی دشمن نمی تواند بر ما غلبه کند، مردم می شوند خط قرمز و دیگر مردم تجزیه نمی شوند و قدرتی برای انقلاب و نظام است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حاج قاسم رفسنجان سردار معروفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان