سردار معروفی خبر داد؛

راهیان نور سردار سلیمانی در کرمان ثبت ملی شد/ سردار سلیمانی رسالت محور بود، زمان و مکان و لباس نمی شناخت

  • شناسه خبر: 177351
راهیان نور سردار سلیمانی در کرمان ثبت ملی شد/ سردار سلیمانی رسالت محور بود، زمان و مکان و لباس نمی شناخت

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: چهارمین راهیان نور در کشور به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان ثبت ملی شد، بازه زمانی یکساله و دوساله تعریف شده و با ظرفیت پنج هزار نفر زیرساخت های آن در حال تعریف است.

خانه » سیاسی » راهیان نور سردار سلیمانی در کرمان ثبت ملی شد/ سردار سلیمانی رسالت محور بود، زمان و مکان و لباس نمی شناخت

به گزارش خانه خشتی؛ سردار حسین معروفی صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده سپاه رفسنجان در حسینیه ثارالله با اظهار خشنودی از حضور خود در بین مردم رفسنجان که عقبه بسیار ارزشمند و بزرگ در طول دوران انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس دارند اظهار کرد: فلسفه وجودی سپاه پاسداران مکتبی بودن، انقلاب بودن و مردمی بودن است، توسط امام برای سپاه تبیین شدن مکتبی بودن اولویت بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: خروجی سپاه انقلاب  شخصیت تاثیر گذار برای مسلمین جهان، شهید عزیز حاج قاسم ماست، سردار سلیمانی رسالت محور بود، زمان و مکان و لباس نمی شناخت.

وی با اشاره به اینکه آنچه که مهم است انجام تکلیف الهی است گفت: سپاه پاسداران، سپاه انقلاب است، سپاه هیچ حزب و گروهی نیست نه اصلاح طلب نه اصول گرا، مفهومش این است که در سه جایگاه انقلاب اسلامی، ملت و ولایت فدا می شود.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز تمام هدف گذاری دشمن نسبت به انقلاب اسلامی حوزه عملیات روانی است عنوان کرد: بی ثبات سازی، ناامیدی در درون کشور ، گرفتن اعتقادات و شجاعت و تغییر در رفتار هدف کلی دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم برای انقلاب در طول ۴۱ سال فهرستی از صدها خروجی عزت و شرف نام ببریم، تنها با یک خروجی ولایت و حجت خدا ما در انقلاب اسلامی برد کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ولایت به ما عزت داد یادآور شد: آمریکایی ها در جریان پسابرجام گفتند که ما در خاورمیانه با یک ابرحریف مواجه هستیم که ما را می شناسد، سناریوی ما را می شناسد و رصد می کند و به موقع آن را به ملتش تبیین و تشریح می کند و ملت ایران از او اطاعت می کند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه انشقاق بین ملت و رهبری هدف دشمن است ابراز کرد: حاج قاسم در خدمات دهی نگاه سیاسی و قومی نداشت، رسالتش در خدمت به مردم جهان اسلامی بود.

وی ادامه داد: همه می گوییم ولایت پذیر هستیم اما سردار سلیمانی در حوره نظام ولایی فقط ولایت پذیر نبود بلکه با میل امام و ولی حرکت می کرد، سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: نظام سیاسی شهید سلیمانی نظام خط کش گذاری نیست، بلکه عزت و بزرگی و قدرت دادن به نظام اسلامی است.

چهارمین راهیان نور در کشور به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان ثبت ملی شد

وی اذعان کرد: چهارمین راهیان نور در کشور به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان ثبت ملی شد، بازه زمانی یکساله و دوساله تعریف شده و با ظرفیت پنج هزار نفر زیرساخت های آن در حال تعریف است.

وی با اشاره به اینکه بیت الزهرای حاج قاسم به مرکزی برای گفتمان سازی مکتب ایشان تبدیل می شود گفت: موزه شهید سلیمانی در کرمان در حال احداث است.

سردار معروفی بیان کرد: یک مسئول سنگ زیرین آسیاب است، مامن آلام مردم است، باید مردمی باشد گوش شنوای مردم باشد، مدارا کردن با مردم اصل است در شرط فعلی و بحران اقتصادی خواست مرد را ببینیم و با صداقت برخورد کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بر حل مشکلات مردم تاکید داشت و گفت: توده عظیم بسیج در اختیار است و باید برای حل مشکلات مردم بکار گرفته شود، دنبال آرمان انقلاب که نوکری و خدمت به مردم است، باشیم.

سردار معروفی با بیان اینکه  مدل بسیج فرماندهی نکردن،مردمی بودن است افزود: با بسیج تحکم ممنوع است، بسیج دل است با دل باید حرکت کرد، بسیج را به بسیجی باید سپرد، بسیجی جمع نخبه الهی بی توقع و فوق العاده با  پتانسل بالا است.

زمان آزمون و خطا گذشته است/ فتنه خط قرمز سپاه انقلاب است

وی ادامه داد: شاکله اصلی بسیج، مردمی بودن است و آن را در همه صحنه های ارزشند انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن مشاهده کردیم.

سردار معروفی ابراز داشت: امنیت های شمال غرب و جنوب غرب، دوران سازندگی و رشد کشور در صنایع دفاعی در جبهه های مقاومت بر همین پایه و اساس مردمی بودن بسیج شکل گرفت و خروجی آن شخصیت تاثیر گذاری مانند شهید عزیز حاج قاسم شد.

وی بیان کرد: شهدا و همه کسانی در این مسیر حق حرکت کرده اند با یک انگیزه الهی در رسالت خود حرکت می کنند، البته موضوع باید به نتیجه بیانجامد، دیگر نمی شود آزمون و خطا داشته باشیم و باید شاهد پیروزی جبهه انقلاب در همه عرصه های باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حرکت سپاه انقلاب در مسیر امام است، سپاه متعلق به ملت بزرگ انقلاب است در این سپاه خط قرمز ما دشمن ضد انقلاب و فتنه است.

وی با اشاره به اینکه کی به کی رای داده است مهم نیست و برای آن خط کش نداریم متذکر شد: امنیت و وجود جبهه مقاوت به انقلاب اسلامی عزت بخشیده است .

وحدت واقعی در سایه دشمن شناسی و امام شناسی صورت می گیرد

سردار معروفی گفت: سپاه نظامی، خاص نیست یکی از ماموریت های آن در حوزه  امنیتی، امنیت داخلی، اقتصاد و پیشرفت داخلی و کمک به صنایع دفاعی است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می شود، سپاه، سپاه مردم است اینکه دشمن و بدخواهان سعی می کنند سپاه را وابسته به یک حزب و گروه بدانند نشان از دشمنی عمیق آنها به انقلاب است، دشمن می خواهد بنی هاشم را از خیمه گاه دور کند تا رهبر تنها بماند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه جنگ سخت برای دشمن هزینه دارد شروعش با آنهاست و پایانش با آنها نیست گفت: این ملت هوشمند است، دشمن می داند درمقابل ملت و نظام هوشمند عملیات سخت انجام ندهد.

وی بر حفظ مراقبت از ایمان فردی و اجتماعی تاکید داشت و افزود: امروز بیشتر از هر روزی مراقب این حوزه باشیم، حفظ مراقبت از ایمان فردی واجتماعی مهم است.

سردار معروفی بیان کرد: وحدت واقعی در سایه دشمن شناسی و امام شناسی صورت می گیرد  هرکجا ضربه خوردیم به خاطر فقدان این دو عامل بود، دشمن خدمت صادقانه به مردم را نمی خواهد.

انشقاق بین ملت و رهبر هدف دشمن است

وی با بیان اینکه انشقاق بین ملت و رهبر هدف دشمن است ابراز کرد: حاج قاسم سلیمانی ابر مرد ارزشمند جاوید و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان الگوی امروز در جهان اسلام و هر بشر آزاده ای که با حریت می خواهد زندگی کند، شد.

سردار معروفی ادامه داد: موزه دفاع مقدس با حاج قاسم تعریف می شود، نباید کسی شهید سلیمانی را از دفاع مقدس جدا کند، چراکه ایشان به دفاع مقدس و شهیدان و جانبازان افتخار می کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمت گذاری فرمانده ناحیه رفسنجان  طی دوسال اشاره ای کرد و گفت:  اگر کسی در نظام دوید و برای مسئولیت و برای آن جشن گرفت قابل قبول  نیست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به انتصاب فرمانده بومی در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و افزود: هدف گذاری استان، بومی سازی و انتصاب فردی که به اقلیم و فرهنگ و اقتصاد منطقه شناخت دارد، است، اینگونه می توانیم دفاع  مقدس را رقم بزنیم، یک  فرمانده بومی روحیه همه را در سطح محلات و روستا میداند و میتواند برای خدمت به مردم بیشتر برنامه ریزی کند.

درب سپاه به روی مردم باز است

وی بیان کرد: باید انقلابی عمل کرد و کش قوس اداری و حرکت های مسموم اداری را از بین برد، امروز هرکسی از کنار مردم به سادگی عبور کند انقلابی نیست ،باید بایستیم کمک کنیم، جهادی عمل کنیم و زمان نشناسیم.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: کسانی که در حوزه معیشت و در نظام اقتصادی فعالیت دارند بیشتر به فکر مردم و مشکلاتشان باشند، نگوییم وظیفه ما نیست.

وی افزود: درب سپاه به روی مردم باز است ، با رعایت استقلال برای پیشبرد هدف نظام و برای خدمت به مردم با همه تعامل داریم.

سردار معروفی گفت: یک مسئول سنگ زیرین آسیاب است، مامن آلام مردم است، باید مردمی باشد گوش شنوای مردم باشد، مدارا کردن با مردم اصل است در شرط فعلی و بحران اقتصادی خواست مرد را ببینیم و با صداقت برخورد کنیم.

وی تصریح کر: مشکل مردم باید حل شود، توده عظیم بسیج در اختیار است و باید بکار گرفته شود برای حل مشکلات مردم. دنبال آرمان انقلاب که نوکری و خدمت به مردم است، باشیم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: مدل بسیج فرماندهی نکردن است، مردمی بودن، با بسیج تحکم ممنوع است، بسیج دل است با دل باید حرکت کرد، بسیج را به بسیجی باید سپرد، جمع نخبه الهی بی توقع و فوق العاده با پتانسل بالا.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
راهیان نور سردار سلیمانی سردار معروفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان