گزارش تصویری؛

فرمانده سپاه رفسنجان منصوب شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 177307
فرمانده سپاه رفسنجان منصوب شد/ تصاویر

سرهنگ محمد پساوند طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به عنوان فرمانده سپاه رفسنجان منصوب شد.

خانه » اجتماعی » فرمانده سپاه رفسنجان منصوب شد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، صبح امروز طی مراسمی با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ محمد پساوند به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان منصوب و از زحمات سرهنگ علی اکبر شاهرخی فرمانده سابق تقدیر بعمل آمد.

سرهنگ محمد پساوند در این مراسم با تشکر از اعتماد فرمانده سپاه و هیئت رییسه اظهار کرد: از سرهنگ شاهرخی که قریب دو سال به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بودند تشکر می کنم ایشان تلاش هایی زیادی در اجرای ماموریت ها و خدمت به مردم داشتند.
وی با اشاره به اولویت های برنامه سپاه افزود: اجرای برنامه های امدادی سپاه، بحث تدوین گام دوم انقلاب اسلامی با تاکید بر هفت محور و تشکیل گروه های هفتگانه و تدوین بیانیه توسط اقشار مختلف بسیج از این اولویت ها است.
سرهنگ پساوند با اشاره به اینکه سعی می شود رویکرد همکاران در بسیج در راستای مکتب سردار شهید سلیمانی باشد و توجه ویژه ای به رزمندگان دفاع مقدس و پیشکسوتان داشته باشیم گفت: از همین جا به همه مسئولین اعلام می دارم که رویکرد ما وحدت و تعامل است، انشالله در سایه وحدت بتوانیم خدمتگزار واقعی برای مردم شهید پرور رفسنجان باشیم.
سرهنگ علی اکبر شاهرخی فرمانده سابق نیز اظهار کرد: در طول مدت خدمتگزاری در رفسنجان اگر کاری صورت گرفته است با عنایت خداوند بوده است و ما وسیله ای بیش نبودیم.
وی افزود: فعالیت های عمرانی و زیرساختی در شهرستان برخی به اتمام رسیده و برخی نیاز به پیگیری دارد، راه اندازی سوله های صالحین چند منظوره به اتمام رسیده است و سالن نه دی کامل شده است، احداث فاز دوم درمانگاه امام خمینی در حال انجام است که کمک حال مجموعه بهداشتی شهرستان خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه ۱۰ پایگاه مقاومت طی ۲۲ ماه اخیر در شهرستان احداث شده و بعد از کرمان در بحث احداث میدان تیر که نیاز بود برای آینده انقلاب و بسیجیان که اردوگاه داشته باشیم، اقدامات خوبی انجام شده است گفت: سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن با کمک مجموعه سپاه تجهیز شده اند و اقدامات انجام شده به عنوان برگ زرینی در تاریخ رفسنجان ماندگار خواهد شد.
سرهنگ شاهرخی یادآور شد: همدلی سپاه در کنار نیروهای امنیتی کمک زیادی به امنیت پایدار در شهرستان کرد، با همدلی شورای تامین و همکاری مقاطع مختلف در ابعاد اجتماعی توانستیم خدمات گسترده ای در راه اندازی صندوق های قرض الحسنه برای ترویج بانکداری بدون ریا و کمک به افراد نیازمند ارائه دهیم.
وی با بیان اینکه مجموعه سپاه رفسنجان در خصوص ساخت منزل برای محرومین در شهرستان وهمچنین سیل‌زدگان حمیدیه و منطقه شرق کشور و زهکلوت اقداماتی انجام داده است گفت: در رزمایش مواسات با همکاری مجموعه شهرستان اقدامات ارزشمندی انجام شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سپاه رفسنجان سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه رفسنجان معارفه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان