سر مربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان مطرح کرد؛

به مردم رفسنجان شادی را هدیه خواهیم داد / هر ثانیه برای صعود به لیگ برتر مبارزه خواهیم کرد

  • شناسه خبر: 177051
به مردم رفسنجان شادی را هدیه خواهیم داد /  هر ثانیه برای صعود به لیگ برتر مبارزه خواهیم کرد

سر مربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: مطئمن هستم به همراه مجموعه باشگاه و شاگردانم مخصوصا کسانی که دلشان با ما صاف تر است قطعا به مردم رفسنجان شادی را هدیه خواهیم داد و به لطف خداوند این تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

خانه » آخرین اخبار » به مردم رفسنجان شادی را هدیه خواهیم داد / هر ثانیه برای صعود به لیگ برتر مبارزه خواهیم کرد

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ربیعی در اولین جسله تمرین تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در جمع بازیکنان اظهار داشت: دوران کرونا نه تنها برای ورزش بلکه برای تمامی انسانها پیامدهایی داشته است؛ یکی از این پیامدها این است که قدر نعمت های خود را بیشتر بدانیم.
سر مربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان بیان داشت: امروز که به ورزشگاه آمدم حس بهتری داشتم به دلیل زحمات هشت ماهه ای که اینجا کشدیم؛ حس نوستالژی که با مردم و با تیم و مجموعه باشگاه که همه همگام بودند در من به وجود آمد.
ربیعی با اشاره به اینکه حرکتی که امسال وارد آن شدیم رنسانسی در ورزش رفسنجان به دنبال خواهد داشت افزود: این حرکت را باید به دید خوب دید، این بی انصافی مطلق انسانی است آدم هایی که به هر نحوی بلد هستند نقد غیر منصفانه بکنند؛ اینکه خوبیها را در این وضعیت وخیم و سخت نمی بینند از فضایل انسانی به دور است.
وی خاطرنشان کرد: ما باید خوبی را پاس بداریم، حرکت های پسندیده را ترویج و تشویق نماییم، یاد بگیریم که خوبی را فریاد بزنیم، یاد بگیریم که اگر کسی کار درستی انجام داد آن را منعکس دهیم.
ربیعی خاطرنشان کرد: مطئمن هستم به همراه شاگردانم و مجموعه باشگاه مخصوصا کسانی که دلشان با ما صاف تر است قطعا به مردم رفسنجان شادی را هدیه خواهیم داد و به لطف خداوند این تیم به لیگ برتر صعود خواهید کرد تا بیشتر مردم رفسنجان و جوانان لذت داشتن تیمی را ببرند که در لیگ برتر هم در برابر قدرت های ایران هنر نمایی خواهد کرد.
سر مربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: حق مردم رفسنجان است و این حق را کلی می بینیم نه عده ای کوچک و خاص؛ این حق شدنی است چون ما زحمت زیاد کشدیدیم من و شاگردانم بیشتر برای مردم رفسنجان تلاش خواهیم کرد.
وی عنوان داشت: روز اول دو واژه را به تیم القا کردیم القای باور که کمی از آن عبور کردیم و الان به این باور رسیدیم که می شود؛ بعد واژه مبارزه است که روز، ساعت، دقیقه و هر ثانیه در کلمه مبارزه می گذرد برای چیزهایی که حالمان را خوب می کند تلاش خواهیم کرد.
ربیعی اظهار امیدواری کرد که هر چه زود در همین باشگاه پیروزی تیم صنعت مس را جشن خواهیم گرفت.
انتهای پیام/

برچسب ها:
اولین جسله تمرین تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان سر مربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان