همایش منادیان حماسه برگزار می‌شود

  • شناسه خبر: 17699
همایش منادیان حماسه برگزار می‌شود

همایش منادیان حماسه با حضور کارشناسان سیاسی و اصحاب رسانه روز ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود. به گزارش “خانه خشتی” به نقل ازروابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، این همایش از سوی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. در این همایش موضوعاتی همچون «از اخلاق سیاسی تا تهذیب رسانه»، […]

خانه » آخرین اخبار » همایش منادیان حماسه برگزار می‌شود

همایش منادیان حماسه با حضور کارشناسان سیاسی و اصحاب رسانه روز ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل ازروابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، این همایش از سوی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

در این همایش موضوعاتی همچون «از اخلاق سیاسی تا تهذیب رسانه»، «رویکردهای انتخاباتی رسانه از منظر قانون مطبوعات و قانون انتخابات» و «چالش‌های حرفه‌ای رسانه در انتخابات» مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

اخلاق مطبوعات در انتخابات، تبیین جایگاه رسانه در برگزاری هرچه شایسته‌تر انتخابات و ایجاد فضای مطلوب رسانه‌ای برای حضور گسترده و آگاهانه مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراها از دیگر موضوعاتی است که در این همایش یک روزه توسط صاحب‌نظران این حوزه به آن پرداخته می‌شود.

بنابراین گزارش، همایش «منادیان حماسه» با حضور جمعی از مسئولان ارشد کشور، اعضای هیئت نظارت و هیئت منصفه مطبوعات، حقوقدانان، اساتید و صاحبنظران علوم سیاسی و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

این همایش روز دوشنبه، ۹ اردیبهشت، از ساعت ۱۰ صبح در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

برچسب ها:
همايش مناديان حماسه برگزار می‌شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان