روابط عمومی سپاه و بسیج در خط مقدم مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمن قرار دارد

  • شناسه خبر: 176983
روابط عمومی سپاه و بسیج در خط مقدم مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمن قرار دارد

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان گفت: یکی از برنامه‌های اصلی استکبار جهانی ترویج پروژه ایران‌هراسی و سپاه‌هراسی است؛ لذا مدیران روابط عمومی سپاه و بسیج در خط مقدم مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمن قرار دارند.

خانه » رفسنجان » روابط عمومی سپاه و بسیج در خط مقدم مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمن قرار دارد

به گزارش خانه خشتی؛ مهدی شجاع الدینی مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان به بهانه روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت: نقش اصلی روابط عمومی وفرهنگی تبلیغات در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای برگزاری برنامه‌ها، آماده‌سازی و تبلیغات محیطی و ایجاد ارتباط دوسویه بین مسئولان و فرماندهان سپاه با مردم و رسانه‌ها است.
وی با اشاره به بیانات حضرت امام خامنه‌ای (مدضله العالی) که بر ضرورت اطلاع‌رسانی هنرمندانه از خدمات بسیج تاکید دارند بیان کرد: امام خامنه‌ای می‌فرمایند “با بیان این واقعیت‌ها، معلوم خواهد شد که بسیج همچنانکه در دفاع از امنیت مردم و مقابله با اشرار و تخریبگران و آتش‌زنندگان اموال عمومی و خصوصی و خانه‌های مردم در میدان حضور دارد در میدان خدمت نیز افتخارآفرین است.
شجاع الدینی افزود: باتوجه به اینکه استکبار جهانی با استفاده از تبلیغات و رسانه درصدد عوض کردن جای حق و ناحق است و هجمه رسانه‌ای به انقلاب اسلامی و ترویج پروژه ایران‌هراسی و سپاه‌هراسی یکی از برنامه‌های اصلی استکبار جهانی است؛لذا مدیران روابط عمومی سپاه و بسیج در خط مقدم مقابله با این هجمه رسانه‌ای قرار دارند.
وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در «اطلاع دادن خدمات بسیج به مردم» در مورد ضرورت مستندسازی و رسانه‌ای شدن فعالیت‌های شاخص سپاه پاسداران و بسیج وهمچنین انعکاس این فعالیت‌ها در رسانه‌ها گفت: این امر از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی نواحی بسیج است.
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با اشاره به اینکه سپاه در حوزه‌های دفاعی، سازندگی و فرهنگی فعالیت‌های شاخص و تأثیرگذاری دارد گفت: مستندسازی از فعالیت‌های شاخص سپاه پاسداران و بسیج و انعکاس این فعالیت‌ها در رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی نواحی بسیج است.
شجاع الدینی از برگزاری کلاس‌های آموزش خبرنگاری برای مسئولین روابط عمومی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان خبر داد و گفت: در سطح سپاه ناحیه رفسنجان کار‌های جهادی، فرهنگی و آموزشی خیلی زیادی انجام می‌شود که باتوانمندسازی بیشتر مسئولین روابط عمومی حوزه‌ها و با ایجادکارگاه‌های سواد رسانه ای، خبرنویسی و عکاسی خبری و با بهره گیری مناسب از ظرفیت‌های اساتید وفعالین رسانه‌های شهرستان و همچنین ظرفیت رسانه‌های ارتباط جمعی و فضای مجازی بومی، انشاالله بتوانیم گام‌های موثرتری درمقابل خنثی سازی توطئه‌های جنگ نرم دشمنان علیه سپاه ونظام را برداریم.

برچسب ها:
روز روابط عمومی و ارتباطات مهدی شجاع الدینی مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان