فرماندار رفسنجان مطرح کرد؛

روابط عمومی ها ابزاری قوی برای مدیریت افکار عمومی هستند

  • شناسه خبر: 176910
روابط عمومی ها ابزاری قوی برای مدیریت افکار عمومی هستند

فرماندار رفسنجان گفت: روابط عمومی ها در شناساندن فعالیت های یک دستگاه، استفاده و شناسایی ظرفیت ها و ایجاد فرصت برای بروز توانمندی افراد موثر و همچنین ابزاری قوی برای مدیریت افکار عمومی هستند.

خانه » رفسنجان » روابط عمومی ها ابزاری قوی برای مدیریت افکار عمومی هستند

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در جمع مسئولین روابط عمومی رفسنجان اظهار داشت: با پیشرفت جامعه بشری نقش روابط عمومی باید بیشتر از گذشته شناخته شود که امروزه کمتر به این موضوع توجه شده است.
فرماندار رفسنجان به نقش برجسته روابط عمومی در مسیر تصمیم گیری های مدیرتی و راهبردی یک دستگاه اشاره کرد و افزود: زمانی بین فعالیت های انجام شده یک دستگاه و جامعه هدف ارتباط وجود داشته باشد تصمیم گیری بهتر صورت می گیرد.
وی بیان داشت: برای شناخت نیازهای جامعه هدف و بیان فعالیت های یک سازمان نقش روابط عمومی نمود پیدا می کند.
فصیحی هرندی به نقش روابط عمومی در بیان واقعیت ها و جلوگیری از شایعات در خصوص بیماری کرونا اشاره ای کرد و گفت:روابط عمومی علاوه بر اطلاع رسانی دقیق هم باعث ایجاد امید در جامعه می شود و همچنین اطلاع رسانی آن باید به گونه ای باشد که ایجاد بی خیالی در جامعه نکند.
فرماندار رفسنجان با بیان اینکه موفقیت سازمان و دستگاه ها در ارائه خدمات و معرفی مجموعه هایشان، ارتباط زیادی به عملکرد روابط عمومی ها دارد ابراز داشت: روابط عمومی ها در شناساندن فعالیت های یک دستگاه، استفاده و شناسایی ظرفیت ها و ایجاد فرصت برای بروز توانمندی افراد موثر هستند و همچنین ابزاری قوی برای مدیریت افکار عمومی و اصلی ترین ارتباط بین مدیر دستگاه، کارکنان و مردم هستند.
وی یادآور شد: روابط عمومی تسهیل خدمت به مدیریت است نه شخص مدیر، روابط عمومی در خدمت مدیر و عکاس او نیست و همچنین جمع کردن فعالیت های یک شخص نیست، فعالیت روابط عمومی باید طوری باشد که با تغییر مسئول دستگاه، قابلیت تداوم فرایند فعالیت ها را در آینده داشته باشد.
فصیحی هرندی ادامه داد: روابط عمومی ها باید به وظایف خود احاطه داشته باشد در مواجهه با افراد مختلف صعه صدر داشته باشد.
وی با بیان اینکه روابط عمومی رکن اصلی نظام ارتباطاتی و فرهنگ سازی افکار عمومی جامعه دارد گفت: اگر اطلاع رسانی به خوبی انجام شود اقناع اجتماعی صورت می گیرد.
فرماندار رفسنجان همچنین از تشکیل انجمن و شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های در این شهرستان خبر داد.
لازم به ذکر است در این مراسم که به همت فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، مجتمع مس، شهرداری و شورای شهر رفسنجان برگزار شده بود با اهدای لوح تقدیر به مسئولین روابط عمومی های شهرستان از آنها تقدیر به عمل آمد.
خبر از منیژه نوروزی
عکس از رضا احمدی




برچسب ها:
رفسنجان فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان