افتتاح بیمارستان بحران در رفسنجان / مردم از مهمانی‌ها و جشن‌های بزرگ پرهیز کنند

  • شناسه خبر: 176907
افتتاح بیمارستان بحران در رفسنجان / مردم از مهمانی‌ها و جشن‌های بزرگ پرهیز  کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: بیمارستان بحران که در کمتر از سه ماه راه‌اندازی شده است ۱۲ خرداد ماه امسال افتتاح می شود.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح بیمارستان بحران در رفسنجان / مردم از مهمانی‌ها و جشن‌های بزرگ پرهیز کنند

به گزارش خانه خشتی؛ علی اسماعیلی ندیمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در جمع مسئولین روابط عمومی رفسنجان اظهار داشت: راه توسعه مناسبات اجتماعی یک سازمان و مجموعه جزء از طریق روابط عمومی و اطلاع رسانی میسر نمی شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان داشت: بحران ستیزی و فرهنگ سازی یکی از وظایف مهم روابط عمومی هاست، اعتبار سازی برای سازمان از طریق افزایش جایگاه و شان سازمان، دیده شدن فعالیت های مثبت، نظرخواهی و تبلیغات سازنده و علمی صورت می گیرد که نقش روابط عمومی در آن موثر است.
وی به کاهش تعهد سازمانی در مجموعه ها اشاره کرد و افزود: یکی از وظایف روابط عمومی ها ایجاد تعهد به باورها و ارزش های سازمان است.
اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت کرونا در شهرستان اشاره کرد و گفت: بعضی شهرهای کشور در وضعیت هشدار و نامطلوب و بعضی شهرها در وضعیت بهتری قرار دارند در رفسنجان با همت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار و مشارکت گسترده مردم وضعیت کنترل شده ای را پشت سر گذاشته ایم.
وی افزود: بیماریابی و ارائه آموزش به افراد مبتلا به این بیماری و تاکید بر در خانه ماندن از جمله فعالیت های است که برای جلوگیری از انتقال ویروس صورت گرفته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه فعلا درگیر این ویروس خواهیم بود تصریح کرد: بیمارستان شهرستان از وضعیت بحران خارج شده و فعالیت های عادی بیمارستان ها با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته شده است.
وی از راه‌اندازی آزمایشگاه سلولی و مولکولی به همت شهرداری و شورای شهر و بیمارستان ۵۰ تختخوابی بحران به عنوان کار بسیار بزرگ یاد کرد و خاطرنشان کرد: بیمارستان بحران که در کمتر از سه ماه راه‌اندازی شده است ۱۲ خرداد ماه سال جاری افتتاح می شود.
اسماعیلی با تقدیر از همکاری همه ارگان ها، موکب ها، هیئت های مذهبی در کنترل ویروس کرونا گفت: بسیج در کنترل این بیماری غوغا کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یادآور شد: مردم از مهمانی‌ها و جشن‌های بزرگ پرهیز کنند رعایت مراقبت های بهداشتی را داشته باشند چراکه با تمام تغییراتی که این بیماری داشته قدرت سرایت آن تغییر نکرده است.
خبر از منیژه نوروزی

برچسب ها:
دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان رفسنجان گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان