توسط بسیج دانشجویی انجام گرفت؛

توزیع ماسک در مساجد رفسنجان در شبهای قدر + تصاویر

  • شناسه خبر: 176789
توزیع ماسک در مساجد رفسنجان در شبهای قدر + تصاویر

بسیج دانشجویی با همکاری اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی رفسنجان جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مساجد شهرستان در شب های قدر اقدام به توزیع ماسک کرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » توزیع ماسک در مساجد رفسنجان در شبهای قدر + تصاویر

به گزارش خانه خشتی، اقدامات جهادی مقابله با کرونا عزم خود را جزم کرده که تا پایان شکست کرونا در میدان بماند و به هر طریقی به مردم خدمت برساند و از شیوع کرونا جلوگیری کند.
واحد بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان نیز در روزهای ابتدایی شروع بیماری کرونا در کشور، اقدام به راه اندازی کارگاه جهادی تولید ماسک نموده و تا امروز حدود ۶۵ روز است که این کارگاه در محل هنرستان مرتضوی مشغول به فعالیت است.

سید محسن مرعشی مسئول بسیج دانشجویی در گفتگو با خانه خشتی در خصوص این فعالیت ها اظهار کرد: علاوه براین کارگاه، چندین کارگاه دیگر با کمک بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج راه اندازی شد و قریب به ۲۵ هزار ماسک درطرح خانه به خانه و ۱۰ هزار ماسک در سبدهای کالا و بسته های معیشتی و کمک های مومنانه توزیع شد.

وی افزود: در شبهای قدر نیز تاکنون سه هزار ماسک در میان حاضرین در مساجد و تکایا توزیع شده است.
مرعشی خاطر نشان کرد: در شهر رفسنجان نزدیک به ۸۰ کارگاه جهادی از بسیج ، موکب و خیریه ها به کار تولید ماسک مشغول بکار بودند و تا نابود کردن این بیماری به کارخود ادامه میدهند.
مسئول بسیج دانشجویی رفسنجان از همراهی دانشجویان و دانش آموزان، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و اداره آموزش پرورش رفسنجان و مدیر هنرستان مرتضوی خانم سرچشمه پور در جریان فعالیت کارگاههای تولید ماسک قدردانی کرد.

گفتنی است توزیع ماسک در مساجد شهر رفسنجان و برخی روستاهای توسط خادمین موکب خاتم الانبیاء رفسنجان نیز در شبهای قدر انجام شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
توزیع ماسک شبهای قدر مساجد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان