توزیع ۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه توسط بسیج در شهر کشکوئیه رفسنجان + تصاویر

  • شناسه خبر: 176774
توزیع ۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه توسط بسیج در شهر کشکوئیه رفسنجان + تصاویر

دومین مرحله رزمایش مواسات ، همدلی وکمک مومنانه با توزیع افزون بر۶۰ بسته معیشتی به ارزش هرکدام سه میلیون ریال در بین نیازمندان شهر کشکوییه برگزار گردید.

خانه » رفسنجان » توزیع ۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه توسط بسیج در شهر کشکوئیه رفسنجان + تصاویر

به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری بسیج؛ مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان روز شنبه در حاشیه این رزمایش افزود: این رزمایش به توصیه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راستای کمک مومنانه به نیازمندان واقعی محله‌ها در سه مرحله پیگیری می‌شود.
مهدی شجاع الدینی بیان داشت: مرحله اول در ابتدای ماه مبارک رمضان ومرحله دوم در سالروز میلاد امام حسن (ع) ومرحله سوم در عید بزرگ فطر به همت دفتر امام جمعه، خیرین منطقه، مسئولین ادارات شهر وبخش و به میزبانی حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) کشکوییه ناحیه رفسنجان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این رزمایش بر حسب ضرورت تا پایان دوره شیوع ویروس کرونا به فعالیت خود با همکاری خیرین ادامه می‌دهد.
شجاع الدینی ادامه داد: در این طرح به اقشار آسیب دیده از کرونا و مشاغل آسیب دیده از جمله رانندگان مدارس، آرایشگاه‌ها کمک رسانی خواهد شد.
حجت الاسلام بهشتی امام جمعه کشکوییه هم در حاشیه این رزمایش به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌رسانی به کسانی که کسب و کار آن‌ها با گسترش ویروس کرونا دچار مشکل شده اشاره کرد و افزود: در سال جاری به واسطه فراگیری بیماری کرونا برخی از مردم زندگی و معیشت‌شان دچار مشکلات بسیاری شده و باید آن‌هایی که توانایی دارند به این قشر رسیدگی کرده و مواسات و کمک رسانی به این افراد به جد دنبال شود.
وی گفت: امروز رزمایش مساوات و همدلی در جامعه جریان دارد و این به این معنا نیست که همه باید برای کمک رسانی هزینه کنند، کسانی که وسع‌شان نمی‌رسد می‌توانند افرادی را که از وضعیت مالی مناسب تری برخوردارند به انجام کار خیر تشویق کنند.




برچسب ها:
بسیج رزمایش مواسات در کشکوییه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان