توسط دانشجویان افغانستانی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان صورت گرفت؛

توزیع پنج هزار بسته بهداشتی در بین مهاجران افغانستانی در رفسنجان / تصاویر 

  • شناسه خبر: 176655
توزیع پنج هزار بسته بهداشتی در بین مهاجران افغانستانی در رفسنجان / تصاویر 

با موافقت اداره کل اتباع مهاجرین خارجی استان کرمان میان پنج هزار افغانی مهاجر در سطح رفسنجان توسط دانشجویان افغانستانی دانشگاه ولی عصر(عج)، کمک های مواد بهداشتی تهیه و توزیع شد.

خانه » آخرین اخبار » توزیع پنج هزار بسته بهداشتی در بین مهاجران افغانستانی در رفسنجان / تصاویر 

به گزارش خانه خشتی، علی آرمند نژاد مدیر دفتر روابط بین الملل دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در این خصوص اظهار کرد: تعدادی از دانشجویان افغانستانی این دانشگاه با سرپرستی آصفه استانزهی یکی از نمایندگان دانشجویان خارجی این دانشگاه، طرح بهبود سلامت حیات مهاجرین را در شهرستان رفسنجان شروع کردند.

وی افزود: این طرح در ۲۷ اسفند مورد موافقت اداره کل اتباع مهاجرین خارجی استان کرمان قرار گرفت و برای پنج هزار افغانی مهاجر در سطح رفسنجان کمک های مواد بهداشتی شامل پودر لباس شویی، ماسک، دستمال کاغذی، صابون، شامپو و سفیدکننده توزیع شد.
آرمند نژاد گفت: بانیان این طرح آصفه استانزهی، مسلم استانزهی، محمدخان طالبی و عبدالله نورغازی هستند و این طرح نه تنها در سطح رفسنجان و استان کرمان در حال اجراست بلکه این دانشجویان در حال تلاش برای تطبیق آن در سراسر کشور هستند.
وی تصریح کرد: تا این لحظه مواد بهداشتی توزیع شده و هم اکنون در حال کار برای پخش مواد غذایی نیز به این خانواده ها هستند.

آرمند نژاد بیان کرد: این طرح که تا به حال توجهات مقامات داخلی و خارجی افغانستان و ایران را جلب کرده مورد امتنان سفارت جمهوری اسلامی افغانستان، وزارت مهاجرین و عودت کنندگان افغانستان، وزارت خارجه افغانستان، وزارت خارجه ایران و سایر نهادهای بین المللی دو کشور قرار گرفته است.
آصفه استانزهی سرپرست این گروه نیز گفت: علی رغم ترس از ابتلا شدن به کرونا تیم ما با قدرت تمام برای خدمت رسانی به جامعه بشریت گام برداشته است.

وی افزود: از آنجایی که در ارتباط مستقیم با مردم برای شناسایی پنج هزار نفر توسط تحقیقات میدانی و بررسی های خانه به خانه قرار داریم، تلاش کردیم که همچنان در زمان توزیع این بسته ها با مردم آسیب پذیر جامعه هدف مان، نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشگاه ولیعصر مهاجران افغانستانی در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان