جنگ مقابله با کرونا در سنگر بچه‌ هیئتی های رفسنجان/ تصاویر

  • شناسه خبر: 176571
جنگ مقابله با کرونا در سنگر بچه‌ هیئتی های رفسنجان/ تصاویر

هیئت عاشقان علی اصغر(ع) حسینیه حضرت رباب(س) رفسنجان در راستای مبارزه با شیوع کرونا به یاری خانواده های نیازمند شتافته است.

خانه » رفسنجان » جنگ مقابله با کرونا در سنگر بچه‌ هیئتی های رفسنجان/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ از ابتدای ورود ویروس کرونا هر کس به هر طریقی به میدان آمد تا در راستای مبارزه با کرونا سهمی داشته باشد علاوه بر گروه‌های جهادی، نیروهای مقاومت بسیج ، جوانان و نوجوانان که همگی پابه‌پای مسئولان به صورت خودجوش وارد میدان شدند ، هیئات مذهبی هم به سنگرهای دفاع از سلامت مردم تبدیل شده اند.
هیئت عاشقان علی اصغر(ع) حسینیه حضرت رباب(س) واقع در بلوار امام علی (ع) رفسنجان یکی از همین سنگرهاست که از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور جوانان خود را به همچون ایام محرم و صفر به دور خود می‌بیند تا این بار در سنگر سلامت نقشی داشته باشد.
این هیئت چند سالی است که فعالیت های مذهبی را شروع کرده است، این بار در راستای مبارزه با شیوع کرونا به یاری خانواده های نیازمند شتافته است.
عباس طاهری مسئول این هیئت در گفتگو با خانه خشتی گفت: خادمین حسینی حضرت رباب(ع) به صورت جهادی و خودجوش از زمان شیوع کرونا با حمایت موکب خاتم الانبیای رفسنجان در راستای ضدعفونی کردن معابر شهر فعالیت کردند.
وی توزیع بسته های شیرینی بین پرستاران بخش کرونایی در بیمارستان از فعالیت های این موکب عنوان کرد و افزود: از اول ماه مبارک رمضان روزانه قریب ۱۵۰ پرس غذای گرم به نیت امام حسن مجتبی (ع) بین نیازمندان شهرستان در حال توزیع است، این طرح که امروز با دعوت رئیس هیئت های مذهبی و رییس تبلیغات اسلامی شهرستان در بین نیازمندان رفسنجان در حال توزیع است تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
طاهری بیان داشت: ۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش تقریبی ۴۰۰ هزار تومان شامل برنج، مرغ، رب گوجه ،سویا،حبوبات و… بین ۵۰ خانوار نیازمند توزیع شده است و قریب ۴۵۰ خانوار نیازمند و آسیب پذیر دیگر هم شناسایی شده اند که این سبد غذایی تا آخر ماه رمضان بین آنها توزیع خواهد شد.
گزارش از منیژه نوروزی
عکس از روح الله بادپروا








برچسب ها:
رفسنجان کرونا هیات رباب رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان