غربالگری مشمولان اعزام به خدمت مقدس سربازی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 176362
غربالگری مشمولان اعزام به خدمت مقدس سربازی در رفسنجان

جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان از انجام غربالگری مشمولان اعزام به خدمت سربازی اردیبهشت ماه در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون غربالگری بیش از ۲۰۰ نفر از این مشمولان توسط معاونت بهداری این فرماندگی انجام شده است.

خانه » آخرین اخبار » غربالگری مشمولان اعزام به خدمت مقدس سربازی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان از انجام غربالگری مشمولان اعزام به خدمت سربازی اردیبهشت ماه در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون غربالگری بیش از ۲۰۰ نفر از این مشمولان توسط معاونت بهداری این فرماندگی انجام شده است.
سرهنگ محمدجواد آرامون در جزئیات این خبر اظهار داشت: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و ایجاد شرایط بهداشتی مناسب برای مشمولان اعزامی تاریخ های یکم و سوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ به مراکز آموزش نیروهای مسلح توسط معاونت بهداری فرماندهی انتظامی شهرستان اقدامات غربالگری بیماری کرونا انجام می شود.
وی در ادامه گفت: تمام مشمولان که در تاریخ دوم اردیبهشت ماه آماده اعزام به خدمت می باشند باید با در دست داشتن برگه مراجعه که از طریق یکی از دفاتر الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) دریافت کرده اند تست غربالگری را به منظور حفظ سلامت خود و دیگران انجام دهند.
این مقام انتظامی افزود: امروز با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، نیروی انتظامی پا به پای عزیزان حوزه سلامت تلاش جهادی می کند تا بتوانند از سرایت این ویروس خطرناک جلوگیری کند.
جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان در پایان با توصیه به کلیه مشمولان از آنها خواست تا زمان اعزام به خدمت ضمن رعایت نکات بهداشتی، نسبت به همراه داشتن لوازم شخصی به ویژه مواد ضدعفونی کننده دست برابر پروتکل ها ی بهداشتی اقدام کنند.
انتهای پیام/

برچسب ها:
جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان خدمت سربازی غربالگری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان