پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

جلسات مجازی منتخبان مجلس یازدهم برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده منتخب مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس در این باره افزود: بر اساس این برنامه تا پایان بحران کرونا که حداقل خرداد ماه تعیین شده است جلسات برگزار می شود.
وی گفت: جلسات از ساعت ۲۱ تا ۲۳ هر شب به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود که منتخبین دوره یازدهم مجلس در آن حضور دارند.
منتخب مردم شهرستان رفسنجان و انار در این خصوص اظهار داشت: این طرح با توجه به شرایط کرونایی و استفاده از فرصت پیش آمده تا شروع مجلس یازدهم ارائه شده است و در این جلسات به تبادل نظر و گزارش گیری پرداخته می‌شود.
وی گفت: این جلسات از ۱۰ فروردین شروع شده، که تاکنون پیرامون مسائل دوران پساکرونا، بودجه ۹۹، سند تحول آموزش و پرورش، جنگ جمعیتی، جهش تولید و … بحث و گفتگو شده است.
جلالی افزود: این تجربه جدیدی است که مورد استقبال منتخبین مجلس قرار گرفت، که می شود در کنار جلسات صحن علنی مجلس برگزار گردد.

وی افزود: این جلسات با هدف مشخص کردن اولویت های مجلس یازدهم و بررسی مقدماتی برخی مشکلات اساسی کشور است.

جلالی گفت: در این جلسه، نمایندگان از گروه های مختلف سیاسی حضور دارند و درباره مسائل جاری روز و مشکلات پیش روی کشور بحث و تبادل نظر می کنند.جلالی افزود: این جلسات ارتباطی با بحث انتخابات هیئت رئیسه ندارد و البته ممکن است نمایندگان نظراتی درباره هیئت رئیسه داشته باشند اما این دلیلی بر این نیست که جلسه مجازی منتخبان ارتباطی با انتخابات هیئت رئیسه دارد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل