با تلاش منتخب مردم رفسنجان و انار؛

جلسات مجازی منتخبان مجلس یازدهم برگزار می شود

  • شناسه خبر: 176359
جلسات مجازی منتخبان مجلس یازدهم برگزار می شود

منتخبین دوره یازدهم مجلس جلسات تبادل نظر بصورت مجازی و آنلاین برگزار می کنند.

خانه » اجتماعی » جلسات مجازی منتخبان مجلس یازدهم برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده منتخب مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس در این باره افزود: بر اساس این برنامه تا پایان بحران کرونا که حداقل خرداد ماه تعیین شده است جلسات برگزار می شود.
وی گفت: جلسات از ساعت ۲۱ تا ۲۳ هر شب به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود که منتخبین دوره یازدهم مجلس در آن حضور دارند.
منتخب مردم شهرستان رفسنجان و انار در این خصوص اظهار داشت: این طرح با توجه به شرایط کرونایی و استفاده از فرصت پیش آمده تا شروع مجلس یازدهم ارائه شده است و در این جلسات به تبادل نظر و گزارش گیری پرداخته می‌شود.
وی گفت: این جلسات از ۱۰ فروردین شروع شده، که تاکنون پیرامون مسائل دوران پساکرونا، بودجه ۹۹، سند تحول آموزش و پرورش، جنگ جمعیتی، جهش تولید و … بحث و گفتگو شده است.
جلالی افزود: این تجربه جدیدی است که مورد استقبال منتخبین مجلس قرار گرفت، که می شود در کنار جلسات صحن علنی مجلس برگزار گردد.

وی افزود: این جلسات با هدف مشخص کردن اولویت های مجلس یازدهم و بررسی مقدماتی برخی مشکلات اساسی کشور است.

جلالی گفت: در این جلسه، نمایندگان از گروه های مختلف سیاسی حضور دارند و درباره مسائل جاری روز و مشکلات پیش روی کشور بحث و تبادل نظر می کنند.جلالی افزود: این جلسات ارتباطی با بحث انتخابات هیئت رئیسه ندارد و البته ممکن است نمایندگان نظراتی درباره هیئت رئیسه داشته باشند اما این دلیلی بر این نیست که جلسه مجازی منتخبان ارتباطی با انتخابات هیئت رئیسه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
مجلس یازدهم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمدعلی حسینی نسب

    با سلام واحترام.اگه بخواهیم مشکلات کاری رو با جناب اقای جلالی مطرح کنیم تا شاید ایشان بتوانند راه حلی برا ان پیدا کنند راهی هست؟من 11 ساله در اموزش و پرورش رفسنجان با ماشین خودم بصورت استیجاری کار میکنم.باوجود مشکل کمی حقوق تو این سالها و باتوجه به استخدام نیروهای نهضت،سرباز معلمها و معلمین حق التدریس ایا راهی برای استخدام ما نیز وجود داره تا از این وضعیت بلاتکلیفی نجات پیدا کنیم؟ شماره تماس 09139913748
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان