تقاضای فرماندار رفسنجان از شهروندان؛

از ازدحام در دفاتر خدمات ارتباطی پرهیز کنید

  • شناسه خبر: 176357
از ازدحام در دفاتر خدمات ارتباطی پرهیز کنید

فرماندار رفسنجان با تأکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم، گفت: با توجه به وجود ۲۵ مرکز خدمات ارتباطی در شهرستان رفسنجان، شهروندان برای دریافت سیمکارت رایگان سرپرستان خانوار از ازدحام در یک دفتر خدمات ارتباطی خاص پرهیز کنند.

خانه » اجتماعی » از ازدحام در دفاتر خدمات ارتباطی پرهیز کنید

به گزارش خانه خشتی، با آغاز فعالیت دفاتر پیشخوان برای توزیع سیمکارت‌های رایگان به سرپرستان خانوار جهت استفاده از تسهیلات مربوط به کرونا از سوی دولت، بسیاری از متقاضیان فاقد خط تلفن همراه به نام خود در رفسنجان همچون سایر استانهای کشور برای دریافت سیمکارت در مقابل این دفاتر ازدحام کردند.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در این رابطه با اشاره به ازدحام برخی از شهروندان در یکی از دفاتر خدمات ارتباطی شهر رفسنجان، اظهار کرد: سرپرستان خانوار برای تهیه سیمکارت از تجمع غیرضروری و ازدحام در مراکز خدمات ارتباطی خودداری کنند زیرا زمان ارسال کد ملی تمدید شده است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: تنها راه احراز هویت و دریافت رضایتنامه برای دریافت وام و کسر اقساط، ارسال پیامک از سیمکارتی است که به نام سرپرست خانوار است اما برای سرپرستان خانواری که سیمکارت بنام ندارند فرصت وجود دارد و با توجه به خطر ابتلا به کرونا نیازی به تجمع نیست.

فرماندار رفسنجان از سرپرستان خانوار تقاضا کرد برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، عجله نکرده و از ازدحام در مقابل دفاتر پیشخوان دولت خودداری کنند.

فصیحی هرندی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۵ مرکز خدمات ارتباطی در شهرستان رفسنجان وجود دارد که از این تعداد ۱۳ مرکز در شهر رفسنجان ارائه خدمت می کنند لذا سرپرستان خانوار باید به مرور به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند تا تجمع و ازدحام جمعیت صورت نگیرد.

وی بیان کرد: افرادی که تاکنون نتوانسته اند سیمکارت تهیه و به شماره ۶۳۶۹ پیامک ارسال کنند تا یکشنبه هفته آینده هفتم اردیبهشت فرصت دارند در این زمینه اقدام کنند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه دفاتر اپراتور ایرانسل نیز اقدام به ثبت نام متقاضیان سیمکارت سرپرستان خانوار می کنند، افزود: مقرر شده به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی دفاتر پیشخوان دولتی که کار خدمات همراه اول به منظور ارائه سیم کارت برای سرپرستان خانوار جهت دریافت تسهیلات حمایتی یک میلیون تومانی کرونا را انجام می‌دهند، از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه لغایت ۱۸ هر روز فعال باشند تا به مردم خدمات رسانی کنند و با این اقدام از ازدحام مردم جلوگیری به عمل خواهد آمد.

فصیحی هرندی همچنین گفت: شهروندان دقت داشته باشند که فقط سرپرستان خانوار برای دریافت سیمکارت رایگان به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نمایند و فرصت برای دریافت سیمکارت رایگان برای سایر شهروندان تا سه ماه دیگر تمدید شده لذا مردم از تجمع غیرضروری در این دفاتر در شرایط کنونی بشدت پرهیز کنند. همچنان که طی یکسال گذشته تنها ۱۳۰۰۰ سیمکارت رایگان تنها از سوی یکی از دفاتر خدمات ارتباطی در رفسنجان توزیع شده است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: همشهریان قبل از مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی، برای اطلاع از اینکه سیمکارتی به نام خود دارند یا خیر کد دستوری *۱۰*۴۱۱# را شماره گیری نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان