ائمه جمعه در رفسنجان به میدان رزمایش مواسات آمدند

  • شناسه خبر: 176295
ائمه جمعه در رفسنجان به میدان رزمایش مواسات آمدند

پیرو فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در خصوص برگزاری رزمایش مواسات و همدلی در آستانه ماه مبارک رمضان، جلسه هماهنگی اجرای رزمایش مواسات با حضور ائمه جمعه شهرستان رفسنجان در دفتر امام جمعه رفسنجان برگزار شد.

خانه » رفسنجان » ائمه جمعه در رفسنجان به میدان رزمایش مواسات آمدند

به گزارش خانه خشتی؛ پیرو فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در خصوص برگزاری رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه، گروه های خودجوش مردمی و نهادهای مختلف برای برپایی این رزمایش اعلام امادگی نمودید.

ائمه جمعه شهرستان رفسنجان نیز وارد گود این رزمایش شدند برای هماهنگی در اجرا، امروز جلسه ای در دفتر امام جمعه رفسنجان با حضور ائمه جمعه انار، نوق، کشکوئیه و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

امام جمعه رفسنجان بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه تاکید داشت و تصریح کرد: این رزمایش با هدف جمع آوری و اهدای سبد کالا به خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان در سراسر کشور به راه افتاده است مدیریت، جذب و ساماندهی این رزمایش حول سه محور انجام می شود.
وی افزود: یکی از محورهای رزمایش تبلیغ است که باید در این راستا مردمی که معیشتشان سخت شده است با حفظ کرامتشان شناسایی و به آنها کمک رسانی شود.
حجت الاسلام عسکری عنوان داشت: جذب، دومین محور این رزمایش شامل دوقسمت است یکی کمک های خارج از حوزه است که آستان قدس و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی و کمک های کشوری که به واسطه ائمه جمعه شکل می گیرد در آن تاثیر دارد.
وی ادامه داد: برای جذب کمک های داخلی باید تبلیغ صورت گیرد، خیرین، موکب ها و کمک های مردمی( ولو اندک) می توانند در این راستا مهم باشد.
عسکری یادآور شد: هدایت و توزیع کمک ها در این رزمایش باید عادلانه و صحیح صورت گیرد، حرمت مردم خط قرمز ما است، کمک ها باید محترمانه صورت گیرد.
امام جمعه رفسنجان گفت:در شهرهای بزرگ مانند انار و رفسنجان کمک ها به صورت محله ای تقسیم شود در کشکوئیه و نوق از طریق شورای محله با محوریت مسجد صورت گیرد.
حجت الاسلام عسکری بیان کرد: تبلیغ و جذب کم های داخلی و خارجی و توزیع در این رزمایش مهم است کمک ها خانه به خانه است سعی شده کمک ها جنبه مردمی داشته باشد، دولتی و ائمه جمعگی نباشد.
تشکیل کمیته تحقیق و شناسایی افراد نیازمند و پشتیبانی از افراد معتمد محله جهت جمع آوری و هماهنگی توزیع و در کنار توزیع تشکیل کمیته فرهنگی از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

توزیع بسته های غذایی به ارزش ۵ میلیون تومان در بخش فردوش، ۱۰۰ بسته غذایی هر کدام به ارزش ۱۵۰ تومان در بخش کشکوئیه و تدارک ۲۳۰ بیسته غذایی ۲۰۰ هزار تومانی شامل یک کیلو گوشت و دیگر اقلام عذایی در بهرمان رفسنجان از جمله اقدامات مطرح شده از سوی ائمه جمعه بخش ها در راستای رزمایش مواسات بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ائمه جمعه رزمایش مواسات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان