به علت عدم رعایت مصوبات کمیته پیشگیری و کنترل کرونا؛

۱۱۵ مکان عمومی در رفسنجان تعطیل شد

  • شناسه خبر: 176283
۱۱۵ مکان عمومی در رفسنجان تعطیل شد

رئیس گروه سلامت محیط وکار‌ معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: ۱۱۵ مکان عمومی به علت عدم رعایت مصوبات کمیته پیشگیری و کنترل کرونا تعطیل شدند.

خانه » اجتماعی » ۱۱۵ مکان عمومی در رفسنجان تعطیل شد

به گزارش خانه خشتی، مجید رنجبر کاظمی‌ اظهار کرد: جهت کنترل شیوع ویروس کرونا تا کنون از ۷۱۱۶ مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و امکنه عمومی بازدید شد و آموزش های لازم به این واحدها ارائه شده است.

رئیس گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان کرد: از ابتدای فعالیت ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا تا ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ از ۱۸۸۲ واحد امکنه عمومی بازدید شده که ۱۴۱۶ واحد با رعایت نکات ایمنی و اصول بهداشتی ،گندزدایی شده اند و با توجه به اطلاعیه های فاصله گذاری هوشمند طبق لیست، اماکن کم خطر به فعالیت خود ادامه میدهند.

وی افزود: در ۱۰۲۴ واحد نسبت به نصب پوسترهای هشدار دهنده و آموزشی جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا اقدام شد.

رنجبر کاظمی خاطر نشان کرد: ۱۱۵ امکنه به علت عدم رعایت مصوبات کمیته پیشگیری و کنترل کرونا تعطیل شده اند.

وی در خصوص کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع موادغذایی نیز افزود: در مجموع از ۵۲۳۴ مرکز تا کنون بازدید و آموزش های لازم به این مراکز داده شد و در ۲۷۴۱ مرکز نیز پوسترهای آموزشی مورد نیاز نیز نصب شده است.

رئیس گروه سلامت محیط وکار بیان کرد: از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی بازدید شده ۴۲۵۲ مرکز ضدعفونی و گندزدایی شده اند و از فعالیت ۱۷۵ مرکز نیز جلوگیری بعمل آمده و پلمپ شده اند.

وی با اشاره به پلمپ ۳۰ مرکز عرضه قلیان در شهر رفسنجان از کنترل و بازدید از ۱۰۳ مرکز عرضه قلیان سخن گفت و خواستار توجه بیشتر مسئولین به سرعت شیوع مصرف این محصول پرخطر در میان اقشار مختلف جامعه شد.

رنجبر کاظمی در پایان اعلام کرد تا کنون  ۱۲ جسد مبتلا به ویروس کرونا و ۲۰ جسد مشکوک به این ویروس در رفسنجان دفن شده اند که در این رابطه نظارت های لازم بر رعایت مسائل بهداشتی انجام شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اصناف تعطیلی کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان