رئیس کمیته امداد امام خمینی رفسنجان:

توزیع قریب به دو میلیارد سبد کالا میان مددجویان کمیته امداد در رفسنجان/ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی تا هفته آینده توزیع می شود

  • شناسه خبر: 176280
توزیع قریب به دو میلیارد سبد کالا میان مددجویان کمیته امداد در رفسنجان/ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی تا هفته آینده توزیع می شود

حسین فداکار گفت: ۲۶ و ۲۷ اسفند ۹۸ قریب یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در قالب سبد کالا و سبد بهداشتی به مددجویان پرداخت شد که از این مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در قالب اجاره مسکن تقدیم شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » توزیع قریب به دو میلیارد سبد کالا میان مددجویان کمیته امداد در رفسنجان/ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی تا هفته آینده توزیع می شود

حسین فداکار رئیس کمیته امداد امام خمینی رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و پیشگیری از ابتلای ارباب رجوع و همکاران به ویروس کرونا تمام کمک های این اداره به صورت نقدی ارائه می شود.
وی بیان داشت: خلاف سال های قبل که با فروشگاه های متعدد برای کمک های غیرنقدی قرارداد منعقد میشد، امسال خدمات و سبد کالا به صورت نقدی به مددجویان ارائه شد.
رئیس کمیته امداد رفسنجان افزود: ۲۶ و ۲۷ اسفند ۹۸ قریب یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در قالب سبد کالا و سبد بهداشتی به مددجویان پرداخت شد که از این مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در قالب اجاره مسکن تقدیم شد.
رئیس اداره کمیته رفسنجان تصریح کرد: با هماهنگی خیرین ۱۵۰۰ بسته بهداشتی شامل صابون، شامپو و مواد ضدعفونی تهیه شده است که تا هفته آینده بین مددجویان توزیع خواهد شد.
وی افزود: با همکاری موکب خاتم الانبیای رفسنجان تعدادی ماسک و مواد ضدعفونی بین مددجویان نیازمند توزیع شد، ۷۰۰ سبد کالای ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی (به نسبت تعداد افراد خانوار) تهیه و بسته بندی شده از هفته آینده بین مددجویان توزیع خواهد شد.
فداکار با اشاره به اینکه ۴ هزار خانوار مددجو در رفسنجان وجود دارد افزود: در طرح میهمانی رفسنجانیها اولویت با خانواده های آبرومندی است که کسب و کار را خود با شیوع کرونا از دست داده اند و بهتر است به افرادی که کسب و کار خود را از دست داده اند این سبد کالا داده شود.
وی ابراز داشت: طرح میهمانی بزرگ رفسنجانیها بنا بر استعلام از افراد نیازمند شبکه های نیکوکاری جمع آوری و در سیستم ثبت شده است تا به یک خانوار دوبار سبد تحویل داده نشود.
رئیس کمیته امداد رفسنجان یادآور شد: به مددجویان کمیته امداد امام خمینی از ۱۸۰ تا بالای ۶۰۰ هزار تومان با توجه به تعداد خانوار، بیماری، هزینه دانشجو و دانش آموز به مددجویان پرداخت می شود.
وی ادامه داد: همچنین کمک هزینه جهیزیه، ساخت خانه با وام بلاعوض ۶۰ میلیون تومانی و وام های اشتغال ۴ درصد به مددجویان داده می شود.
فداکار گفت: اجرای طرح پنل خورشیدی از سال ۹۸ شروع شده است که در این راستا قریب ۵۰۰ خانوار( زنان سرپرست خانوار) با اخذ وام ۲۵ میلیون می توانند ماهیانه برای خود درامد کسب نمایند در این زمینه به اداره برق معرفی شده اند.
وی در پایان ضمن تشکر از همکاری و کمک مردم به کمیته امداد گفت: خدمات به مددجویان قسمتی توسط بودجه های دولتی تامین می شود ولی بیشتر خدمات توسط خیرین انجام می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
کرونا کمیته امداد امام خمینی در رفسنجان مددجویان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان