تلاش آمیخته با معنویت در کارگاههای تولید ماسک بانوان بسیجی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 176274
تلاش آمیخته با معنویت در کارگاههای تولید ماسک بانوان بسیجی در رفسنجان

مسئول روابط‌ عمومی سپاه ناحیه رفسنجان گفت: فعالیت های بانوان بسیجی در کارگاه‌های تولید ماسک همراه با قرائت روزانه ادعیه و توسل به حضرات معصومین (ع) و هر یک از بسیجیان به نیابت از یک شهید به تهیه و دوخت ماسک مشغول می‌شوند.

خانه » فرهنگی مذهبی » تلاش آمیخته با معنویت در کارگاههای تولید ماسک بانوان بسیجی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، مهدی شجاع‌الدینی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه بسیج خواهران فاطمه‌الزهرا(س) رفسنجان تعداد پنج کارگاه تولید ماسک در مکان‌های مختلف شهرستان راه‌اندازی شده و استقبال بسیار خوبی از این طرح جهادی، توسط بسیجیان نوجوان صورت گرفته است.

مسئول روابط‌ عمومی سپاه ناحیه رفسنجان ادامه داد: علاوه بر این، در دو روستای مجاور شهرستان نیز بانوان بسیجی به تهیه و دوخت ماسک در منازل خود مشغول هستند و ظرفیت تولید هفتگی مجموع کارگاه‌ها حدود ۹هزار عدد ماسک است و از کارگاه‌های تولید ماسک بازدیدهایی توسط فرمانده ناحیه مقاومت و نماینده ولی فقیه در سپاه و برخی از مسئولان شهرستان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در روز نیمه شعبان علاوه بر برگزاری جشن در کارگاه‌های تولیدی ماسک، تعداد ۵۰۰ عدد ماسک توسط بسیجیان جهادی دو کارگاه تولیدی شهید مقاومت جهاد مغنیه و شهید مدافع حرم محسن حججی در سطح شهرستان توزیع شد و بسته‌های کمک معیشتی نیز توسط پایگاه‌های مقاومت حضرت فاطمه (س) و حضرت آسیه (س) به دست نیازمندان رسانده شد.

شجاع‌الدینی عنوان کرد: تعداد ۳۰۰ عدد ماسک هم توسط فرمانده پایگاه رکن‌الهدی بین نیازمندان توزیع شد.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی روزانه در محل کارگاه‌ها خبر داد و قرائت روزانه ادعیه و توسل به حضرات معصومین (ع) را یادآور شد و گفت: هر یک از بسیجیان به نیابت از یک شهید به تهیه و دوخت ماسک، مشغول می‌شوند.

مسئول روابط‌عمومی سپاه ناحیه رفسنجان گفت: حضور پرچم حرم امام حسین (ع) و حضور خادمان مسجد مقدس جمکران به همراه پرچم این مکان مقدس، با استقبال بسیار خوب بسیجیان جهادی کارگاه‌ها روبه‌رو شد شده است.

وی از برگزاری جشن تولد شهید مدافع حرم «مهدی صابری» توسط بسیجیان نوجوان در مکان کارگاه شهید جهاد مغنیه خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری، کنترل و آگاه‌سازی ویروس کرونا تیم‌های جهادی و بسیجی حوزه خواهران نرجس خاتون(س) برای کمک به پرسنل و بهورزهای مراکز بهداشت و درمان به میدان آمدند.

شجاع‌الدینی افزود: این بسیجیان و مدافعان سلامت در طرح طریق غربال‌گری تماس تلفنی، پخش بروشور با موضوع راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا و بازدید از فروشگاه‌های مواد غذایی، ادارات، بانک‌ها وآموزش جهت رعایت نکات ایمنی وانجام طرح ۱به۳ یعنی حضور یک سوم کارمندان درمحل کار، مشارکت داشتند.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برطرف‌کردن نیازهای کادر درمانی و نیازمندان، پایگاه‌ها و کارگاه‌های تولید ماسک زیر نظر مرکز بهداشت و موکب خاتم‌الانبیا (ص) شروع به فعالیت کردند و هرکارگاه روزانه ۵۰۰ تا۶۰۰ عدد ماسک تولید و به موکب تحویل می‌دهند و بعد از استریل و بسته‌بندی در اختیار بیماران و نیازمندان قرار می‌گیرد.

مسئول روابط‌عمومی سپاه ناحیه رفسنجان با اشاره به اینکه افرادی که دراین کارگاه‌ها فعالیت می‌کنند، بانوان بسیجی هستند که به‌طور جهادی و روزانه بین ۶ تا ۷ ساعت کار می‌کنند، ادامه داد: در این میان حدود۲ هزار و ۴۰۰ عدد ماسک نیز توسط خیاطان در خانه به‌صورت جهادی تولید و به بیماران ام اس و تعدادی بین اهالی نیازمند توزیع و پخش شد.

وی تأکید کرد: کارگاه‌های تولید ماسک روزانه مورد بازدید مدافعان سلامت، سپاه، فرماندهان حوزه‌ها، مراکز بهداشت، بخشدار و شوراها قرار می‌گیرند.

شجاع‌الدینی بیان کرد: کمک‌هایی هم برای مناطق سیل‌ زده جمع‌آوری شده و هم چنین حدود۱۵۰ بسته حمایتی معیشتی عیدانه جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تولید ماسک کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان