رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان مطرح کرد:

۱۳ و نیم درصد دانش آموزان در رفسنجان به آموزش مجازی دسترسی ندارند

  • شناسه خبر: 176273
۱۳ و نیم درصد دانش آموزان در رفسنجان به آموزش مجازی دسترسی ندارند

رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان با بیان اینکه ۱۳ و نیم درصد دانش آموزان امکان استفاده از شبکه های اجتماعی برای آموزش مجازی ندارند گفت: بسته های آموزشی با محتوای غنی برای این دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

خانه » اجتماعی » ۱۳ و نیم درصد دانش آموزان در رفسنجان به آموزش مجازی دسترسی ندارند

حسین تقوی امروز در گفتگو با خانه خشتی با اشاره به شعار وزارت آموزش و پرورش در وضعیت بحران با عنوان مدرسه تعطیل است اما آموزش تعطیل نمی شود و هر خانه یک کلاس درس اظهار کرد: در کنار آموزش های مجازی در شبکه های اجتماعی، از شبکه آموزش صدا و سیما نیز آموزش های مفیدی در اختیار دانش آموزان گذاشته می شود و همچنین برخی مدارس بصورت محدود آموزش های آنلاین برگزار می کنند.

وی افزود: کرونا بحرانی بود که در سرعت کوتاه فراگیر شد و به ویژه برای بخش آموزش و تربیت دانش آموزان غافلگیر کننده بود و از قبل هیچ برنامه ریزی برای آن نداشتیم.

تقوی خاطر نشان کرد: شبکه اجتماعی دانش آموزان با نام شاد از سوی وزارت آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است به شکلی که کلیه آموزش ها در شبکه های خارجی به این شبکه داخلی منتقل می شود، دانش آموزان مقطع ابتدایی در این شبکه عضو شدند و مقطع متوسطه نیز تا هفته آینده انجام می شود.

وی تصریح کرد: نقش خانواده ها در این ایام پررنگ تر است و نیاز داریم که همکار ما باشند، نظم و انضباط مربی و مدیر امروز به خانواده محول شده است.

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان گفت: در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر تکرار سال تحصیلی شایعه شده است، چنین خبری صحت ندارد، قطعا این سال تحصیلی تمام می شود و هم اکنون در حال برنامه ریزی سال تحصیلی آینده هستیم.

وی افزود: بطور قطع تکرار پایه ای نداریم و داوطلبان کنکور نیز مطمئن باشند که کنکور برگزار خواهد شد و به این شایعات توجه نکنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان با بیان اینکه ۱۳ و نیم درصد دانش آموزان امکان استفاده از شبکه های اجتماعی برای آموزش مجازی ندارند گفت: نداشتن تلفن همراه دلیل بر عدم رسیدگی وضعیت آموزی داش آموز نیست بلکه بسته های آموزشی با محتوای غنی برای این دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در کنار اقدامات خوب و قابل تقدیر توسط مربیان و مدیران مدارس در بحث آموزش مجازی، گلایه هایی از سوی دانش آموزان و والدین در این خصوص وجود دارد که بحق است چرا که ما با یک بحران مواجه شدیم و آمادگی مقابله را نداشتیم.

تقوی گفت: آموزش مجازی در ایام تعطیلات نوروز همچون سالهای قبل تعطیل شد، پس از تعطیلات سعی شد تا آموزش ها قانونمند و منسجم تر انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت مربیان و مدیران در این ایام رصد شده و تذکرات لازم داده شده و در موارد جزئی کم کاری های صورت گرفته با جایگزین دبیر دیگر جبران شده تا دانش آموزان آموزش های لازم را ببینند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آموزش مجازی آموزش و پرورش رفسنجان کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان