اقدامات گروه توپخانه ۶۵ صاعقه رفسنجان در مقابله با کرونا / تصاویر

  • شناسه خبر: 176150
اقدامات گروه توپخانه ۶۵ صاعقه رفسنجان در مقابله با کرونا / تصاویر

پاسداران گروه توپخانه ۶۵ صاعقه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیش از ۳۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده و ۶۰۰ لیتر مواد رفع آلودگی، سطح شهر و معابر رفسنجان را ضد عفونی و گند زدایی کردند.

خانه » پزشکی و سلامت » اقدامات گروه توپخانه ۶۵ صاعقه رفسنجان در مقابله با کرونا / تصاویر

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی گروه توپخانه ۶۵ صاعقه، پاسداران جان بر کف این گروه که آمادگی خود را در همه عرصه های دفاع از انقلاب و نظام به منصه ظهور رسانده‌اند این بار نیز پا به پای سایر رزمندگان جان برکف عرصه سلامت، مشغول خدمت‌رسانی هستند.
رفع آلودگی کلیه اماکن محتمل به آلودگی و پرخطر از جمله ماموریت هایی است که از زمان شیوع ویروس کرونا شروع شده و تا کنون در حال اجراست.
بنا به این گزارش از تاریخ ۲۶ اسفند ۹۸ کار ضدعفونی اماکنی از جمله ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، میدان شهیدان حسینی، شهرک فرهنگیان، حسین آباد و محل اسکان افاغنه گندزدایی و ضد عفونی شد و خیابان شهدا، میدان شهدا، خیابان مدرس، میدان بسیج و خیابان امام (ره) دیگر اماکنی بودند که ضد عفونی شدند.


مرکز بسیج دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان علی بن ابی طالب، میدان انقلاب، خیابان انقلاب (فردوس)، میدان ابراهیم تامیدان شهید میرزابیگی و خیابان پیامبر اعظم (محل سکونت اتباع)، همچنین خیابان شهدا، میدان شهدا، میدان ابراهیم، خیابان امام، میدان قدس هم تا روز اول فروردین ضد عفونی و گندزدایی شدند.
دومین روز فروردین گندزدایی و ضد عفونی در میدان شهدا، خیابان شهدا، میدان ابراهیم، خیابان انقلاب، میدان انقلاب، خیابان شریعتی، میدان شهیدمیرافضلی، میدان بسیج، خیابان مدرس، بلوار طالقانی تا بعد از آبشار انجام و به دلیل بارندگی سوم فروردین این کار انجام نشد و چهارم فروردین دستگاهها آبگیری شدند اما به دلیل شدت بارندگی رفع آلودگی به پنجم موکول شد. ادامه فعالیت این گروه در روز پنجم فروردین با ضد عفونی خیابانهای پاسداران، جانبازان، معلم، شهید پورمحمدی، شهید نخعی و میدان پژوهش ادامه یافت و گلزار شهدای کریم آباد در پی فوت و خاکسپاری یک نفر مشکوک به کرونا، خیابان جانبازان، خیابان پاسداران، میدان علی بن ابی طالب و بلوار امام علی ادامه یافت.
ضد عفونی و گندزدایی میدان تره بار، میدان شهیدمیرافضلی، خیابان معلم، کوچه های قطب آباد و آگاهی، خیابان معلم، میدان پژوهش، خیابان امیرکبیر،خیابان بهشتی، و قسمتی ازبازارکه درحال تعمیراست،‌ ضد عفونی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان