پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

مهمانشهر جدید برای افاغنه در رفسنجان احداث می شود

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان:

به گزارش خانه خشتی؛ علی شفیعی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر مهمانشهر رفسنجان اظهار داشت: طی یک سال و نیم قبل با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولین شهرستان، اخیرا هم با برگزاری نشستی در استان توسط مجموعه مدیریت استان و شهرستان تصمیات خوبی در خصوص جابه‌جایی مهمانشهر رفسنجان گرفته شد.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان بیان داشت: پیگیر تحویل زمین برای مهمانشهر هستیم و سایر دستگاه های ذی ربط که در زیرساختها باید به ما کمک کنند هماهنگ شده اند.
وی بر کمک سازمان های بین المللی تاکید داشت و افزود: پایان نیمه اول سال جاری به جمع بندی خوبی می رسیم و در نیمه دوم سال جاری کار ساخت و ساز مهمانهشر جدید آغاز خواهد شد.
شفیعی تصریح کرد: از آنجاییکه مهمانشهر در داخل شهر قرار گرفته بود و برای شهروندان مشکلاتی را ایجاد کرده بود با این تصمیم جابجایی مهمانشهر صورت می گیرد و مشکلات مردم مرتفع خواهد شد.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با تشکر از مدیریت خوب مدیران شهرستان و مهمانشهر در مقابله با کرونا ابراز داشت: مورد ابتلا به کرونا در مهمانشهر نداشتیم این حاکی از توجه مدیران شهرستان و همکاری شورای خودگردان بوده است امیدواریم در ادامه راه مقابله با این بیماری بتوانیم با سربلندی از این امتحان بزرگ خارج شویم و شاهد پویایی و شکوفایی کشور و همچنین رفسنجان باشیم.
انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل