از تجمعات در پارک ها و بوستان های رفسنجان و انار جلوگیری می شود

  • شناسه خبر: 175895
از تجمعات در پارک ها و بوستان های رفسنجان و انار جلوگیری می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در سطح شهرستان های رفسنجان و انار از تجمعات در پارک ها و بوستان ها جلوگیری می شود تا زنجیره انتقال ویروس را قطع کنیم.

خانه » آخرین اخبار » از تجمعات در پارک ها و بوستان های رفسنجان و انار جلوگیری می شود

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دکتر علی اسماعیلی ندیمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ایران همچون سایر نقاط جهان در سال ۹۹ درگیر بحران ناشی از بیماری کرونا شده است؛ اقدامات خوبی در رفسنجان و انار از سوی سازمان ها و مسئولین از جمله فرمانداری، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج، خیرین، سازمان های مردم نهاد و … با محوریت دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با این ویروس صورت گرفته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از مردم خواست که نکات بهداشتی و توصیه های پزشکان را رعایت کنند و تجمعات را کاهش دهند و از سفرهای غیر ضروری درون و برون شهری پرهیز کنند.
وی به مردم توصیه کرد: روز ۱۳ فروردین را به شکل سنتی برگزار نکنند و از مسافرت به مناطق کوهستانی هم دوری کنند.
دکتر اسماعیلی ندیمی تصریح کرد: از تجمعات در محل پارک ها و بوستان های این دو شهرستان جلوگیری می شود؛ مهم است که در هفته دوم از فروردین و روزهای پایانی نوروز زنجیره انتقال ویروس را قطع کنیم .
وی توصیه کرد: اگر بخواهیم اتفاقات خوبی در هفته های بعد رخ دهد بستگی به رفتارهای ما در روزهای پیش رو دارد اگر این روزها مسائل بهداشتی را رعایت و توصیه های پزشکان را عمل کنیم حتما شرایط بهتری خواهیم داشت.
دکتر اسماعیلی با اشاره به اجرای طرح بیماریابی خانه به خانه در رفسنجان و انار اظهار کرد: تقریبا این طرح در رفسنجان و انار انجام و با تمام خانوارها تماس تلفنی برقرار شده و توصیه های لازم جهت کنترل این ویروس و رعایت کردن نکات بهداشتی ارائه شده است.
وی گفت: آزمایشگاه مولکولی تشخیص کرونا به همت فرماندار و تامین اعتبارشهرداری و شورای شهر رفسنجان به زودی در مرکز شماره یک شهری رفسنجان راه اندازی خواهد شد و بیمارستان ۵۰ تختخوابی نیز با همت مجتمع مس برای بستری بیماران احتمالی مبتلا به کرونا هم در رفسنجان تا پایان فروردین ماه به بهره برداری می رسد ضمن اینکه از این بیمارستان کوچک ولی با امکانات کامل درمواقع بحران استفاده خواهد شد.
انتهای پیام/

برچسب ها:
از تجمعات در پارک ها و بوستان ها جلوگیری می شود علی اسماعیلی ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کرونا ویروس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان