قرار است ائتلاف ۵گانه و ۱+۲ به وحدت برسند

  • شناسه خبر: 17577
قرار است ائتلاف ۵گانه و ۱+۲ به وحدت برسند

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از طیف اصولگرایان در حال حاضر گروه ۱+۲ و نیز گروه پنج نفره اصولگرایان حضور دارند که قرار است به نظر واحد برسیم و یک نفر را برای حضور در انتخابات معرفی کنیم. به گزارش خانه خشتی، مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور و نامزد احتمالی انتخابات […]

خانه » آخرین اخبار » قرار است ائتلاف ۵گانه و ۱+۲ به وحدت برسند

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از طیف اصولگرایان در حال حاضر گروه ۱+۲ و نیز گروه پنج نفره اصولگرایان حضور دارند که قرار است به نظر واحد برسیم و یک نفر را برای حضور در انتخابات معرفی کنیم.

به گزارش خانه خشتی، مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یک روز کاری انتخاباتی را در مازندران گذراند.

وی روز گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه مازندران در میز انتخابات حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پورمحمدی در برنامه‌ای دیگر در همایش نحوه تحقق سال حماسه سیاسی و اقتصادی در شهرستان قائمشهر حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.

آخرین برنامه پورمحمدی حضور در جمع روحانیون مرکز استان مازندران بود.

وی در این نشست با اعلام اینکه دوره مدیریت فعلی اجرایی در کشور در حال اتمام است و نیاز است فرد جدیدی برای پذیرش ریاست جمهوری انتخاب شود.

پورمحمدی گفت: مشکلات فعلی کشور در سایه وحدت قابل حل است.

شرایط فعلی کشور ساماندهی شود

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هنوز از ذخایر و منابع موجود در کشور استفاده می‌کنیم.

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: برای کم کردن فشار باید بخشی از مشکلات موجود در کشور را در داخل حل و فصل کنیم.

پورمحمدی در ادامه گفت: اختلافات دولت و مجلس بر مشکلات موجود کشور نیز افزوده است و اختلاف داشتن اصولگراها نیز بر مشکلات دامن زده، برای کاهش اختلافات موجود نیاز است شرایط فعلی کشور ساماندهی شود.

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه راه حل برون‌رفت کشور از مشکلات فعلی را حرکت جمعی و قابل قبول توسط همه گروه‌ها اعلام کرد.

تفاهم در فضای عمومی کشور باید ایجاد شود

وی تاکید کرد: تفاهم در فضای عمومی کشور باید ایجاد شود که این موضوع در داخل و کشور نیز اثرگذار است.

پورمحمدی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر در در انتخابات حضور پرشور داشته باشیم در حوزه بین‌الملل نیز برای کشور ما بسیار اثر‌گذار است.

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه با اعلام اینکه برخی در مورد سفرهای من به کشور انتقاداتی وارد می‌کنند، گفت: نگاه هوشمندانه در کشور در بین برخی افراد وجود ندارد، ۵۵ روز به انتخابات ریاست جمهوری مانده است. باید جلسات پرشور انتخاباتی برگزار شود و این جلسات باید زمینه‌ساز ایجاد شور انتخاباتی در بین اقشار مختلف مردم شود.

حضورم در شهرستان‌ها هیچ‌گونه منع قانونی ندارد

وی با اعلام اینکه حضورم در شهرستان‌ها هیچ‌گونه منع قانونی ندارد، گفت: اگر مشکلی برای سفرهای من در کشور وجود داشت شورای نگهبان مانع سفرهای انتخاباتی‌ام می‌شد.

پورمحمدی در ادامه گفت: برخی‌ها نگران کاندیدای خودشان هستند.

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به پرسشی که چرا داوطلبان ریاست جمهوری در کشور زیاد شد، گفت: قانونی برای جلوگیری از حضور افراد در انتخابات نداریم و نمی‌شود به افراد گفت که چرا داوطلب می‌شوید.

وی در ادامه گفت: از طیف اصولگرایان در حال حاضر گروه ۱+۲ و نیز گروه پنج نفره اصولگرایان حضور دارند که قرار است به نظر واحد برسیم و یک نفر را برای حضور در انتخابات معرفی کنیم.

درخواست کردیم پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی در اختیار سازمان بازرسی قرار گیرد

پورمحمدی در ادامه در مورد برخی فسادهای اقتصادی در کشور گفت: اگر فساد اقتصادی و اداری در کشور حل نشود حماسه اقتصادی در کشور شکل نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از فساد اقتصادی نظام مالیاتی، بیمه، گمرک، نظام دریافت عوارض، تعرفه باید حل و فصل شود.

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه به موضوع فساد ۳ هزار میلیارد تومانی کشور اشاره کرد و گفت: در زمان مطرح شدن بحث فساد ۳ هزار میلیارد تومانی از رئیس بانک مرکزی درخواست کردم که پرونده متخلفان را در اختیار ما قرار دهد که این مسئول از من مهلت چند ماهه خواست.

در دنیا مسئول مبارزه با فساد بانک‌ها هستند

پورمحمدی در ادامه گفت: به رئیس بانک مرکزی گفتم که ۵ هزار دلار پول را شما در هر بانکی جابه‌جا کنید متصدیان بانکی آمریکا متوجه می‌شوند، ۲هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان ال سی در کشور جابه‌جا شد و شما متوجه نشوید.

وی در ادامه گفت: در دنیا مسئول مبارزه با فساد بانک‌ها هستند، در بانک مرکزی معاونت نظارت مشغول فعالیت هست و در پرونده‌ بانک‌ها ما دخالت نداریم و ممکن است رندومی پرونده بانک‌ها را بررسی کنیم.

روش و سیستم باید تغییر کند

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعداد کل کارمندان بازرسی کشور را ۲ هزار و ۱۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: معتقدم بازرسی نباید بزرگ شود و دولت نیز نباید بزرگ شود، روش و سیستم باید تغییر کند.

پورمحمدی تنها راه مبارزه با فساد در کشور را مدل‌سازی مناسب و ایجاد دولت الکترونیک اعلام کرد.

به گزارش خانه خشتی، قرار بود رئیس سازمان بازرسی کشور نشستی را با باغداران استان مازندران داشته باشد که این دیدار به دلایل نامعلومی لغو شد.

این موضوع از جانب برخی‌ها تکذیب شد ولی پورمحمدی در صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد.

منبع:فارس

برچسب ها:
ائتلاف5گانه انتخابات قرار است ائتلاف ۵گانه و 1+2 به وحدت برسند گروه2+1
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان