فرمانده نیروی انتظامی در نشست خبری مطرح کرد؛

با مخلین نظم در چهارشنبه آخر سال برخورد قانونی می شود

  • شناسه خبر: 175729
با مخلین نظم در چهارشنبه آخر سال برخورد قانونی می شود

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان گفت: با مخلین نظم در چهارشنبه آخر سال برخورد قانونی می شود و در صورت توقیف خودرویی، تا پایان تعطیلات تحویل داده نمی شود.

خانه » اجتماعی » با مخلین نظم در چهارشنبه آخر سال برخورد قانونی می شود

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ مهدی کریمی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: توصیه های پلیس برای نوروز امسال همان رعایت مسائل بهداشتی است و تاکید به ماندن خانواده ها در منزل است، مردم رفسنجان تاکنون در رعایت نکات پیشگیرانه از ابتلا به کرونا همراهی خوبی داشتند.

وی افزود: طرح عملیاتی برای چهارشنبه آخر سال برنامه ریزی شده، عوامل نیروی انتظامی در مسیر سرچشمه مستقر است.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: با مخلین نظم در چهارشنبه آخر سال برخورد قانونی می شود و در صورت توقیف خودرویی، تا پایان تعطیلات تحویل داده نمی شود.

وی بیان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان دو ایستگاه پایش مسافران در جوادیه فلاح و احمد آباد کشکوئیه استقرار است، خودروهای غیربومی چک می شوند و اگه موردی داشتند به بیمارستان منتقل می شوند

کریمی گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اصناف شهرستان تعیین تکلیف شدند، گرچه فشار اقتصادی بر همه اقشار وارد می شود اما در این شرایط جان انسان ها ارزشمندتر است.

وی افزود: سودجویان همیشه منتظر فرصت هستند، از فروش مواد ضدعفونی کننده غیر مجاز تا احتکار ماسک، توصیه پلیس در این زمینه این است که مردم به هیچ مامور بهداشتی که بدون کارت بهداشتی به درب منازل مراجعه می کنند اعتماد نکنند و مراقب ماموران قلابی باشند.

فرمانده انتظامی رفسنجان خاطر نشان کرد: گزارشی از احتکار اقلام بهداشتی در رفسنجان نداشتیم، مردم این موارد را در صورت مشاهده با ۱۱۰ در میان بگذارند.

وی در بخش دیگری از سخنان به کاهش ۲۵ درصدی تصادفات درون شهری در شهرستان اشاره کرد و گفت: کشف سرقت‌ها نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ کریمی بیان کرد:  از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد رشد کشفیات داشتیم.

وی تصریح کرد: پلمب ۷۰۰ واحد صنفی متخلف توسط اماکن و صدور اخطاریه دیگر اقدامات نیروی انتظامی در سال جاری بوده و ۳۷ قلیان‌سرا برای مقابله با شیوع کروناویروس در این شهرستان پلمب شد.

سرهنگ کریمی از افزایش وقوع جرایم رایانه‌ای و سوءاستفاده فرصت‌طلبان از فضای مجازی یاد کرد و ابراز داشت: پلیس فتا شهرستان ۹۰ درصد جرایم رایانه‌ای را کشف کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
چهارشنبه سوری فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان