کرونا، مانع پذیرایی رفسنجان از مهمانان در نوروز۹۹ شد

  • شناسه خبر: 175688
کرونا، مانع پذیرایی رفسنجان از مهمانان در نوروز۹۹ شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رفسنجان گفت: برای جلوگیری از شیوع کروناویروس کلیه اماکن تاریخی و گردشگری رفسنجان تعطیل شد و نوروز ۹۹ برنامه های گردشگری در این شهرستان لغو شد.

خانه » گفت‌وگو » کرونا، مانع پذیرایی رفسنجان از مهمانان در نوروز۹۹ شد

به گزارش خانه خشتی، حسن حسینی نسب در جمع خبرنگاران در رفسنجان بیان کرد: از چند ماه پیش ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان جهت انجام تمهیدات سفرهای نوروزی برای رفاه حال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی تشکیل و تصمیماتی گرفته شد اما با بروز ویروس کرونا در ایران کلیه برنامه های گردشگری این شهرستان لغو شد.
وی افزود: کلیه جشن های نوروزی و نمایشگاه هایی که قرار بود در ایام نورز در این شهرستان برپا شود کنسل شد تا از تجمعات که خطری برای انتشار این ویروس و مبتلا کردن همشهریان و مسافران خواهد بود جلوگیری به عمل آید.
حسینی نسب ادامه داد: همچنین کمپ های ورودی از سمت کرمان، زرند و یزد به سمت انار قرار بود راه اندازی شوند کنسل شده و ۲ موزه ریاست جمهوری و مردم شناسی، بزرگترین خانه خشتی جهان در قاسم آباد، امام زاده ها و حسینیه ها، سایت های گردشگری و دیگر اماکن تاریخی در این شهر هم تعطیل شدند.
وی خاطرنشان کرد: هرگونه برنامه ای که منجر به ازدحام مردم می شود جهت پیشگیری از شیوع کرونا لغو شده است و تا زمان بهبود اوضاع این روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان نوروز99
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان