آمادگی کامل کادر درمانی رفسنجان برای مقابله با کرونا/تصاویر

  • شناسه خبر: 175559
آمادگی کامل کادر درمانی رفسنجان برای مقابله با کرونا/تصاویر

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت:در حال حاضر هیچ بیماری مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری نیست ولی با این حال کادر درمانی در حالت آماده باش هستند همچنین بخش با ۲۰ تخت و نیروهای ورزیده آماده است.

خانه » رفسنجان » آمادگی کامل کادر درمانی رفسنجان برای مقابله با کرونا/تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ محمدرضا میرزابیگی ظهر امروز در نشست خبری با موضوع کرونا ویروس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه شکست کرونا پیشگیری است.
وی بیان داشت: در حال حاضر هیچ بیماری مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری نیست ولی با این حال کادر درمانی در حالت آماده باش هستند همچنین بخش با ۲۰ تخت و نیروهای ورزیده آماده است.
معاونت درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: بخش فوق تخصصی بیمارستان جدا شده و بیماران تنفسی در بخش جداگانه بستری و تحت مراقبت قرار دارند و بخش ای سی یو بیمارستان با تمام امکانات در حالت آمادگی کامل است مردم بیم و اضطراب نداشته باشند.
وی افزود: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است چند پزشک متخصص عفونی در کلینیک سلامت در لاین جداگانه مستقر خواهند شد که بیماران تنفسی و تب دار بتوانند به آنجا مراجعه نمایند و سریع درمان شوند.
علی موسوی رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان اظهار داشت: کادر درمانی بیمارستان علی ابن ابیطالب در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و آموزش های لازم به آنها داده شده است.
وی بیان داشت: جداسازی بیماران، کاهش تعداد همراهیان و ملاقات کنندگان، جلوگیری از ورود افراد مس و کودک به بیمارستان از اقداماتی است که انجام شده است.
رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان بر ضرورت آموزش های اجتماعی تاکید داشت و تصریح کرد: از آنجائیکه محیط بیمارستان محل شیوع و گسترش بیماری است مردم باید با ما همکاری داشته باشند و اقدامات بهداشتی و اجتماعی را جدی بگیرند چراکه درمان بدون آموزش نتیجه ای در بر نخواهد داشت.
استاد معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم با اشاره به اینکه انتقال این ویروس در بین دانشجویان کادر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد و بحث آموزش این قشر تعطیل شده است خاطرنشان کرد: همه نیروها و کادر درمانی این دانشگاه وارد کار شدند و کلیه مرخصی های هیئت علمی دانشگاه لغو شده است.
وی با اشاره به اینکه مردم هنوز این بیماری را جدی نگرفته اند افزود: انتشار اطلاعات غیر صحیح و ساختن جک در خصوص این بیماری به دور فرهنگ است و نشان می دهد مردم هنوز این ویروس را جدی نگرفته اند.
در ادامه این نشست خبرنگاران از بخش های مختلف بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان بازدید کردند.
خداقوت به همه پزشکان ، نیروهای خدماتی و پرسنل درمانی رفسنجان

نشست خبری با رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با موضوع کرونا ویروس

نشست خبری با رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با موضوع کرونا ویروس

احمد جمالی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرستان رفسنجان

احمد جمالی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرستان رفسنجان

علی اسماعیلی ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

علی اسماعیلی ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان




خبر از منیژه نوروزی
عکس فاطمه محمدی

برچسب ها:
بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان نشست خبری با موضوع ویروی کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رفسنجانی

    اینا خودشون از کرونا خطرناک ترند!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان