پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

رفسنجان کمترین تخلف انتخاباتی را در استان داشته است

حجت الاسلام پورمحمدی رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان

حجت الاسلام پورمحمدی رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام مهدی پور محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند انتخابات یک نوع جهاد عمومی است و اینک که در ۴۱ سالگی انقلاب قرار داریم انقلاب به بلوغ و رشد سیاسی رسیده است.
وی بیان داشت: خود انتخابات تجلی مردم سالاری دینی و دموکراسی به معنی قدرت مردم در امور کشور است، مجلس برای قوه قضاییه ریل گذاری می کند و طبق فرمایش امام راحل، مجلس در راس امور و عصاره فضایل ملت است و باید وجود داشته باشد.
رئیس دادگستری رفسنجان به اهمیت و جایگاه مجلس اشاره کرد و تصریح کرد: امسال حجم زیادی از تبلیغات دشمن بر عدم شرکت مردم ایران در انتخابات بود و حضور مردم تیری بر قلب دشمن و رایی بر جمهوری اسلامی بود، چه کسانی که نظام اسلامی را قبول دارند با بیعت با امام راحل و آرمان های شهدا می آیند رای می دهند و چه آن کسانی که نظام اسلامی را قبول ندارد و برای ملیت و کشور شرکت می کند تا بگویید ایرانی هستند.
رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی رفسنجان افزود: رفسنجان جزو سالم ترین انتخابات در چند سال اخیر بوده است، در ستاد جلوگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی، شورای تامین و کمیته تامین و انتخابات هیات اجرایی هیچ گونه تخلفی ثبت نشده و ما جزو شهرستانی بودیم که کمترین تخلفات در استان را داشته ایم.
وی بیان داشت: در جریان انتخابات امسال یک سری تخلفات مشاهده شده است که در حال بررسی و پیگیری است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل