فرماندار رفسنجان:

حضور مردم در انتخابات موجب ارتقای امنیت کشور است

  • شناسه خبر: 175392
حضور مردم در انتخابات موجب ارتقای امنیت کشور است

فرماندار رفسنجان گفت: حضور مردم در انتخابات باعث ارتقای امنیت کشور و ابهت ملت ایران در چشم ملت های دیگر است.

خانه » اجتماعی » حضور مردم در انتخابات موجب ارتقای امنیت کشور است

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی هرندی صبح امروز پس از بازدید از روند رای گیری در شعب اخذ رای مسجد جامع رفسنجان در جمع خبرنگاران بیان داشت: شاهد هستیم که مردم رفسنجان در آغازین ساعات روز رای گیری در شعب اخذ رای حضور دارند. همه عوامل اجرایی، نظارت ، حفاظت، بازرسین و اعضای شعب آمادگی کامل را دارند.
وی با بیان اینکه در جای جای رفسنجان برای دسترسی بهتر مردم شعب اخذ رای پیش بینی شده است افزود: از ساعت ۸ صبح امروز همه شعب اخذ رای کار خود را شروع کرده اند.
فصیحی هرندی تصریح کرد: مردم رفسنجان همگام با ملت ایران می دانند با پشتیبانی امام راحل و بعد از آن با رهبری مقام معظم رهبری موفقیت های خوبی دست پیدا کرده اند، علی رغم مشکلاتی که بدخواهان برای نظام ما به وجود آورده اند ولی در همه عرصه ها موفق بوده ایم و این را مدیون حضور مردم مخصوصا حضورشان در انتخابات بوده ایم.
فرماندار رفسنجان تاکید داشت: مردم به طور مستقیم و غیر مستقیم در همه تصمیمات کشور حضور دارند و در همه انتخابات شرکت می کنند، در مجلس خبرگان هم به واسطه انتخابات خبرنگان در امر رهبری و در امر قانون اساسی حضور دارند که در نظام های دیگر کمتر این مورد به چشم می خورد.
وی یادآور شد: حضور مردمی باعث ارتقای امنیت کشور، ابهت ملت ایران در چشم ملت های دیگر است و شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه وظیفه ملی، دینی و تکلیف است به قول فرمایش مقام معظم رهبری حق مدنی مردم است که در سونوشت کشورشان دخیل باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات 98 انتخابات رفسنجان ستاد انتخابات رفسنجان فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان