مسئولین رفسنجان در اولین دقایق رای خود را به صندوق انداختند/ عکس

  • شناسه خبر: 175376
مسئولین رفسنجان در اولین دقایق رای خود را به صندوق انداختند/ عکس

همزمان با سراسر کشور فرآیند رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز جمعه دوم اسفندماه در شعب اخذ شهرستان رفسنجان آغاز شد.

خانه » اجتماعی » مسئولین رفسنجان در اولین دقایق رای خود را به صندوق انداختند/ عکس

به گزارش خانه خشتی، همزمان با سراسر کشور فرآیند رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز جمعه دوم اسفندماه در شعب اخذ شهرستان رفسنجان آغاز شد.

به گفته فرماندار رفسنجان امروز در شهرستان های رفسنجان و انار ۲۲۱ شعبه اخذ رای سیار و ثابت مستقر شدند.

حجت الاسلام عسکری امام جمعه، فصیحی هرندی فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان رفسنجان در اولین لحظات آغاز رای گیری در محل شعب اخذ رای مسجد جامع حاضر شدند و رای خود را به صندوق انداختند.

در همین لحظات اولیه شاهد صف طولانی از جمعیت مرد و زن در شعب اخذ رای هستیم.

ستاد انتخابات کشور اعلام نموده است که رای دهندگان علاوه بر شناسنامه همراه داشتن شماره ملی یا کارت ملی نیز به همراه داشته باشند.

در این اطلاعیه امده است: با عنایت به آغاز فرآیند اخذ رأی از ساعت ۸ صبح، به آگاهی عموم ملت شریف ایران می رساند جهت اخذ رأی از تمامی واجدین شرایط در انتخابات یازدهمین دوره #مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری علاوه بر شناسنامه، همراه داشتن کارت ملی یا شماره ملی نیز ضروری می باشد.

لذا از هموطنان عزیز درخواست می شود با همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی خود، ضمن مراجعه به یکی از شعب اخذ رأی، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت بزرگ ایران اسلامی افزوده و مجریان انتخابات را در هرچه بهتر برگزار نمودن آن یاری نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آغاز رای گیری انتخابات98 رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان