نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

ساخت مسجد نقش مهمی درفرهنگ دینی نسل آینده شهرستان دارد

  • شناسه خبر: 175192
ساخت مسجد نقش مهمی درفرهنگ دینی نسل آینده شهرستان دارد

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت :ساخت مسجد جایگاه مهمی درفرهنگ دینی شهرستان برای نسل های آینده دارد و اینکه فرد یا افرادی با اراده و قصد الهی چنین بنای با عظمتی را بنا کردند مهم است.

خانه » آخرین اخبار » ساخت مسجد نقش مهمی درفرهنگ دینی نسل آینده شهرستان دارد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان امشب در مراسم افتتاح شبستان اصلی مسجد الزهرای رفسنجان با تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: هر کس کار خیری انجام دهد از آن کار، خیری بزرگتر و مهمتر بدست می آورد و در مقابلش کار شری انجام دهد شر نصیبش خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از بانی مسجد الزهرا (س) بیان داشت: ساخت چنین بنای عظیمی با انگیزه الهی و اراده قوی در شهر مذهبی، تاریخی و انقلابی رفسنجان توفیقی است که خداوند بانی آن ایشان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عبادت در مسجد را یکی از زوایای آن دانست و افزود: مسجد از نظر اینکه محل عبادت مومنین و مومنات در طول سالها و قرون متعدد قرار می گیرد اهمیت پیدا می کند.

وی تصریح کرد: در شهر کرمان دو مسجد امام و جامع مساجد بزرگی هستند که قدمت مسجد جامع به پنج قرن و مسجد امام به ۹ قرن می رسد و هر گونه هدایت و عبادت که در این مساجد صورت گیرد ثوابش به بانی و همراهان آن می رسد.

حجت الاسلام علیدادی ماندگاری مسجد به عنوان هنر شهرستان برای نسل های آینده را از دیگر زوایای آن دانست و گفت: ساخت مسجد نقش مهمی در فرهنگ دینی شهرستان برای نسل های آینده دارد و اینکه فرد یا افرادی با اراده و قصد الهی چنین بنای با عظمتی را بنا کردند مهم است.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه خیرین در شهرستان رفسنجان گفت: ساخت مسجد باعث ایجاد انگیزه برای نسل های آینده می شود.

حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه با هر زاویه ای که به مسجد نگاه کنیم خیر و برکت است یادآور شد: حضور باشکوه مردم در انتخابات آزمون دیگری بعد از یوم الله ۲۲ بهمن است.

تنظیم خبر از منیژه نوروزی

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان مراسم افتتاحیه شبستان اصلی مسجد الزهرا (س) رفسنجان و جشن میلاد حضرت فاطمه(س)

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان مراسم افتتاحیه شبستان اصلی مسجد الزهرا (س) رفسنجان و جشن میلاد حضرت فاطمه(س)

برچسب ها:
افتتاح شبستان الزهرای رفسنجان رفسنجان نماینده ولی فقیه در استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان