پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

چهارمین دور سفر هیئت دولت به استان کرمان طی روزهای آینده

چهارمین دور سفر هیئت دولت به استان کرمان طی روزهای آینده

استاندار کرمان گفت: چهارمین دور سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کرمان طی روزهای آینده صورت می‌گیرد.

به گزارش خانه خشتی، اسماعیل نجار در شورای اداری استان اظهار داشت: در سال حماسه سیاسی با عزم و اراده راسخ و توکل بر خداوند علاوه بر تحقق شعار سال به این وظیفه و تکلیف عمل کنیم.

وی با تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان با بیان اینکه سفرها موجب شناخت و انسجام بیشتر می‌شود، ابراز داشت: کاهش ۴۷ درصدی تلفات جاده‌ای در استان کرمان عملکرد خوبی است.

نجار افزود: مهم‌ترین رسالت ما در سال جاری انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری است، همزمانی این دو انتخابات تلاش بیشتر و مضاعفی را برای اجرا می‌طلبد.

وی با بیان اینکه اجرای موفق، بانشاط و حضور گسترده مردم را در انتخابات باید با اخلاق و معنویت توأم داشته باشیم، عنوان کرد: حماسه سیاسی با سه رکن قانون، بصیرت و اخلاق محقق می‌شود و همه باید در میدان عمل باشیم و حماسه افتخارآفرین را شکل دهیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم نیز باید آگاهانه باشد و زمینه این امر را باید فراهم کنیم و این امر نیازمند سعی و تلاش زیادی است.

استاندار کرمان گفت: وحدت و همدلی عامل مؤثر دیگر در خلق حماسه سیاسی است، سرکوب فرد دیگر برای معرفی خودمان جایگاهی ندارد.

نجار ابراز داشت: تبلیغات نیز باید اخلاق‌مدارانه و برای معرفی خودمان باشد؛ نه اینکه چهره دیگران را مخدوش کنیم.

وی با اشاره به سفر هیئت دولت به استان کرمان اذعان داشت: چهارمین دور سفر ریاست جمهوری طی روزهای آینده به استان کرمان انجام می‌شود و علاوه بر جلسه هیئت دولت، کارگروه معدن و توسعه کشاورزی برگزار می‌شود.

نجار با اشاره به اینکه طی سال گذشته در زمینه اعتبارات با مشکل مواجه بودیم، متذکر شد: مدیران دستگاه‌ها از ابتدای سال جاری نسبت به اعتبارات توجه داشته باشند.

وی در پایان با تأکید به فرماندار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بیان داشت: مدیران کل با فرمانداران هماهنگی لازم را داشته باشند تا در زمان اعلام بودجه مشکلی نداشته باشیم.

منبع:فارس

خروج از نسخه موبایل