شهردار رفسنجان مطرح کرد:

توزیع عادلانه اعتبارات اولویت شهرداری رفسنجان

  • شناسه خبر: 174858
توزیع عادلانه اعتبارات اولویت شهرداری رفسنجان

شهردار رفسنجان گفت: فعالیت های شورای شهر با رویکرد عدالت در توزیع اعتبارات به صورت عام در فضای شهر پراکنده است و این موضوع اولویت کار شهرداری است.

خانه » اجتماعی » توزیع عادلانه اعتبارات اولویت شهرداری رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ محمدرضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان شب گذشته در آیین افتتاح تالار پذیرایی پالیز با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: مجموعه تفریحی و رفاهی پالیز با مشارکت بخش خصوصی و حمایت شهرداری به بهره برداری رسید.
وی ضمن اظهار امیدواری در تداوم افتتاح پروژه های سرمایه گذاری در شهرستان افزود: چنین فعالیت هایی که زمینه و بستر سرمایه گذاری آن توسط بخش خصوصی و دستگاه های متولی در رفسنجان فراهم شده است باعث ایجاد رونق در شهرستان خواهد شد.


عظیمی زاده عنوان داشت: فعالیت های شورای شهر با رویکرد عدالت در توزیع اعتبارات به صورت عام در فضای شهر پراکنده است و این موضوع اولویت کارماست.
شهردار رفسنجان ادامه داد: خدمات شهرداری مثل خورشید تابان به همه بخش های شهر می تابد و سعی شده توسعه خدمات برای مردم ملموس باشد.
وی گفت: امیدواریم با حمایت مردم از شهرداری، خدمات و توسعه شهر ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است تالار پذیرایی پالیز با مساحت ۴۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی و حمایت شهرداری شب گذشته با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اعتبارات شهردار رفسنجان شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان