دعوت امام جمعه و فرماندار رفسنجان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • شناسه خبر: 174829
دعوت امام جمعه و فرماندار رفسنجان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه رفسنجان و فرماندار رفسنجان با صدور پیام مشترک آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان رفسنجان را به شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

خانه » سیاسی » دعوت امام جمعه و فرماندار رفسنجان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خانه خشتی، در آستانه طلیعه چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عسکری امام جمعه رفسنجان و مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان با صدور پیام مشترک با گرامیداشت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی، آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان رفسنجان را به شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، طلیعه رهایی ملتی است از خودکامگی بر مبنای تعالیم نبوی که فریاد خداخواهی، استقلال، آزادی و خوداتکایی را در گوش جهانیان طنین انداز کرد.

یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی واستقلال را برای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد، دراین روز، ملت ایران زیر پرچم وحدت واطاعت از ولی فقیه، زنجیره های اسارت طاغوت را فرو ریخته وبیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند.

ایام الله دهه مبارک فجر، رشادت ملتی را به یاد می آورد که جانانه در راه رسیدن به شعار اصیل انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و در این راه همواره پیرو رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) بودند و بی شک انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین رخدادهای عصر حاضر، منجر به سقوط رژیم ستمگر طاغوت در سرزمین ایران شد و تمامی معادلات ظالمانه استکبار جهانی را بر هم زد.

اینک با افتخاربه گذشته و امید به آینده، باور داریم، شکرانه پایمردی ملت سرافراز ایران در این مسیر پر فراز و نشیب برای ما مسئولان، به ویژه در پنجمین دهه از موجودیت نظام، بازخوانی آرمان ها و سنجش میزان تحقق شعارهای محوری آن روزهای خون و حماسه است تا با وحدت کلمه، انسجام داخلی، عقلانیت و دانایی محوری، عدالت جویی، پرهیز از افراط و تفریط، هم افزایی روزافزون مردم و مسئولان و فراهم ساختن زمینه مشارکت حداکثری ولی نعمتان واقعی نظام در عرصه های گوناگون، چشم‌اندازی امیدبخش در توسعه همه جانبه و پایدار ایران اسلامی فراروی همگان قرار گیرد.

ملت، صاحبان اصلی و سرمایه تمام نشدنی این انقلاب اند که با دشمن شناسی و وحدت کلمه همواره پشتیبان انقلاب بوده و هستند، امسال که دشمنی و خصومت بدخواهان این مرز و بوم با به شهادت رساندن سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آشکارتر شده است بی شک شاهد حضور پررنگ تر مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن خواهیم بود تا جواب دندان شکن دیگری به این دشمنی ها، تهدیدات و بدعهدی ها بدهند.

در چهل و یکمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، همدل و هم‌صدا، با عزمی پولادین، گام‌های استوار و نستوه و در صفوفی یک رنگ و یک‌صدا، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های متعالی شهدا و امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق نموده و در کشاکش بحران‌ها و کینه‌ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبارجهانی، وحدت ملی را فریاد می‌کنیم.

بر همین اساس از شما ملت شریف و فهیم شهرستان رفسنجان دعوت می نماییم تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام و شهدا، در راستای پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حمایت از دستاوردهای بی بدیل ۴۱ ساله انقلاب، همچون سالهای گذشته با شرکت در راهپیمایی وحدت آفرین ۲۲بهمن، همدلی و اتحاد خویش را به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان بیفزاییم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دعوت راهپیمایی 22 بهمن در رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان