یادواره چهل هزار شهید دانش آموز در مجتمع دانش رفسنجان/ تصاویر

  • شناسه خبر: 174654
یادواره چهل هزار شهید دانش آموز در مجتمع دانش رفسنجان/ تصاویر

یادواره چهل هزار شهید دانش آموز با عنوان لاله های روشن و شهید شاخص ایرج پژوه به مناسبت دهه مبارک فجر در مجتمع دخترانه دانش رفسنجان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » یادواره چهل هزار شهید دانش آموز در مجتمع دانش رفسنجان/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، یادواره چهل هزار شهید دانش آموز با عنوان لاله های روشن و شهید شاخص ایرج پژوه صبح امروز با حضور تقوی رئیس اداره آموزش و پرورش و جانباز عباس اسماعیلی در مجتمع غیر دولتی دخترانه دانش رفسنجان برگزار شد.

نمایشگاه آثار شهدای شهرستان نیز با نام کلاس آسمانی توسط دانش آموزان و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع شهدای دانش آموز و تقویر از خانواده معظم شهید پژوه از دیگر برنامه های این یادواره بود.

حسین تقوی رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان در این مراسم بیان کرد: شهدا نیاز ندارند که ما برای آنها مراسم بگیریم بلکه این ما هستیم که نیاز داریم چنین مراسم هایی برگزار شود و وظیفه آموزش و پرورش انتقال فرهنگ از نسلی به نسل دیگر است.

وی افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت را منتقل کنیم، ایثار کلمه ای پر محتواست.

تقوی خاطر نشان کرد: ایثار گذشتن از آن چیزی است که انسان خودش به آن نیاز دارد و چه ایثاری بالاتر از اینکه انسان جان خود را بدهد و این چیزی نیست جزء انتخاب آگاهانه که شهیدان انتخاب کرده اند و امیدواریم که همه ما ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

یادواره چهل‌هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی با عنوان «طرح ملی لاله‌های روشن» در چهل‌هزار مدرسه کشور برگزار می‌شود. برگزاری طرح ملی لاله‌های روشن در راستای صیانت از میراث گرانبهای شهدای معزز و ترویج فرهنگ حیات بخش ایثار، مقاومت و شهادت است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

برچسب ها:
مجتمع آموزشی دانش رفسنجان یادواره چهل زهرا شهید
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان