فعالیت ۲۵ کانون تخصصی خادمیاری رضوی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 174646
فعالیت ۲۵ کانون تخصصی خادمیاری رضوی در رفسنجان

مسئول خادمیاران امام رضا (ع) در رفسنجان گفت: ۲۵ کانون تخصصی خادمیاری رضوی در رفسنجان در حال فعالیت هستند.

خانه » آخرین اخبار » فعالیت ۲۵ کانون تخصصی خادمیاری رضوی در رفسنجان

گزارش خانه خشتی ؛ محمود ترقی خواه مسئول خادمیاران امام رضا (ع) در رفسنجان در حاشیه جلسه مسئولین کانون های محله ای عمومی و تخصصی خادمیادان رضوی شهرستان که در محل سالن اجتماعات دفتر نهاد نماز جمعه شهرستان برگزار شد در گفتگو با خانه خشتی اظهار داشت: جمع زیادی از عاشقان امام رضا(ع)خودشان را به حلقه خادمیاری آن حضرت متصل کردند که بخشی از فعالیت های افتخاری امام رضا(ع) معطوف به خدمت در شهرستان شده که تحت عنوان کانون های عمومی مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود: با پیگیری های مرکز کرمان خصوصا آقای سید حسین صابری نماینده آستان قدس رضوی در کرمان و همچنین از آقای اخضمی که این حلقه اتصال را گسترده تر کردند و کانون های تخصصی را تشکیل دادند تشکر می کنیم.
ترقی خواه گفت: کانون های تخصصی که قبل از این در مرکز استان فعالیت داشتند با مجوزی که اخذ شد در رفسنجان هم راه اندازی شده اند.
وی تصریح کرد: این کانون ها در خصوص مشکلات و معضلات خانوادگی بحث می کنند در کاهش این مشکلات نقش مهمی دارند.
مسول خادمیاران رضوی رفسنجان با اشاره به اینکه اردوهای جهادی راه اندازی می شود عنوان کرد: قریب ۷۰۰ نفر از کسانیکه برای خادمیاری ثبت نام کرده اند موفق نشده بودند به حرم متصل شوند در همایشی که روز جمعه ۱۸ بهمن در مصلی برگزار می شود برنامه هایشان پیگیری می شود قریب ۳۰۰ نفر که به حرم متصل شده بودند ولی به کانون ها معرفی نشده بودند فراخوان شدند که فعالیت خود را آغاز نمایند.
وی ادامه داد: ۲۵ کانون تخصصی داریم از جمله کانون قرآن، مداحی، تعلیم و تربیت، عترت و اردوهای جهادی و خانواده شهدا، کار آفرینی ،ورزش، وقف کتاب، کتابخانه و رسانه فضای مجازی، فرهنگ زیارت، تبلیغی و…که برخی در حال فعالیت و برخی هم در حال راه اندازی هستند.



برچسب ها:
جلسه مسئولین کانون های محله ای عمومی و تخصصی خادمیادان رضوی رفسنجان مسئول خادمیاران رضویی در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان