مدیر کل مرکز صدا و سیمای استان کرمان در مراسم افتتاح دفتر خبری در رفسنجان مطرح کرد؛

لغو مجوز چهار رادیو شهری در استان به دلیل عدم همکاری مسئولان

  • شناسه خبر: 174600
لغو مجوز چهار رادیو شهری در استان به دلیل عدم همکاری مسئولان

مدیر کل مرکز صدا و سیمای استان کرمان گفت: تاکنون مجوز راه اندازی چهار مرکز رادیو در شهرستان های استان به دلیل عدم همکاری مسئولان لغو شده است.

خانه » اجتماعی » لغو مجوز چهار رادیو شهری در استان به دلیل عدم همکاری مسئولان

به گزارش خانه خشتی، احمد علیرمضانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح دفتر خبری در رفسنجان اظهار کرد: امروز اولین دفتر خبری در استان راه اندازی شده است، تجهیزات اولیه با حمایت مس فراهم شده اما باز هم نیاز به حمایت دارد تا تبدیل به مرکز اطلاع رسانی برای شهرستان شود.

وی افزود:  از مجموعه مس بطور ویژه قدردانی می کنم که کمک کردند در تجهیز دفتر خبری و دیگر مسائل فرهنگی شهر و توقعی غیر از این هم نیس، در رفسنجان مسائلی داریم و علیرغم اینکه پول بوده اما برای فرهنگ کاری نشده است.

علیرمضانی در ادامه از سردار شهید سلیمانی یاد کرد و گفت: شهید سلیمانی افتخار و سرمایه ای نه تنها برای ایران بلکه جهان اسلام است، حاج قاسم بسیار دستش باز است، خداوند کسی را که همه سرمایه اش را در طبق اخلاص گذاشته، دست خالی برنمی گرداند.

وی تصریح کرد: حاج قاسم شهرت گریز بود، از ایشان خواهش میکردیم که به صدا و سیما بیابند اما امتناع می‌کردند، خداوند این اخلاص را متبلور کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان بیان کرد: تاکنون از کشورهای پاکستان، آذربایجان، عراق و لبنان میهمان مزار حاج قاسم بودند؛ مزار حاج قاسم یک زیارتگاه بین المللی شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون مجوز راه اندازی چهار مرکز رادیو در شهرستان های استان به دلیل عدم همکاری مسئولان لغو شده است، آخرین رادیو شهری کشور که در حال افتتاح است مربوط به کاشان است که قول داده تمام تجهیزات و امکانات حتی حقوق کارمندان را خود شهرستان متقبل شود تا رادیو راه بیافتد.

علیرمضانی بیان کرد: چارت مصوب تشکیلاتی رادیو استخدام شدند، آخرین قول معاون مالی اداری سازمان این بوده که تا اوایل سال آینده حداقل مشکل بیمه همکاران حل شود، ۲۰۰ میلیارد تومان از سوی صدا و سیما کرمان به تامین اجتماعی پرداخته شده تا سوابق بیمه ای همکاران احتساب شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز رسانه ها تعیین کننده در جامعه هستند، در ماجرای ویروس کرونا در جنگ ابر قدرت از ابزار رسانه برای بر زمین زدن قدرت چین استفاده شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در پایان از آغاز اجرای برنامه ورزشی در رادیو شهری رفسنجان از هفته جاری بصورت یک بار در هفته خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان