فرماندار رفسنجان خبر داد؛

نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در رفسنجان برپا می شود

  • شناسه خبر: 174534
نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در رفسنجان برپا می شود

فرماندار رفسنجان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در رفسنجان برپا می شود

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان بر ضرورت رعایت قوانین انتخابات توسط مسئولان دستگاههای اجرایی تاکید و اظهار کرد: مسئولان دولتی و کارمندان حق ندارند از امکانات دولتی و عناوین خود در همراهی نامزدهای انتخاباتی استفاده نمایند، در غیر اینصورت تخلف تلقی شده و برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی افزود: فعالیت انتخاباتی در ساعات غیر اداری و با داشتن مرخصی مانعی ندارد.
هرندی  با بیان اینکه مسئولین ادارات همکاری های لازم با ستاد انتخابات شهرستان داشته باشند تصریح کرد: با مردم همکاری لازم را داشته باشید و پاسخ ارباب رجوع را توسط کارشناسان خود بدهید، عدم پاسخ گویی به مردم نارضایتی را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار رفسنجان اظهار کرد: حفظ حقوق مردم و خدمت به مردم مهم است، انقلاب ما از جمله انقلاب هایی است که عزت، منافع ملی و حاکمیت مردمی در آن نقش مهمی دارد در غیر اینصورت اگر این رویکرد وجود نداشته باشند بخشی از اهداف انقلاب را به فراموشی سپرده ایم.
هرندی بیان کرد: سعی شود طرح های بزرگ و حیاتی با همفکری به بهره برداری برسند، کارشناسان دستگاه ها نسبت به راهنمایی مردم مخصوصا در پروژه های اقتصادی همکاری نمایند.
وی خاطرنشان کرد: بخشی از نارضایتی به خاطر عدم آگاهی مسئولین است، اگر نیاز به آموزش و دوره های آموزشی است، همکاری لازم را داریم.
فرماندار رفسنجان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در بخش دولتی و خصوصی در قالب ۴۱ غرفه خبر داد و گفت: کارخانجات و نهادهای امنیتی و مردمی و… در این نمایشگاه حضور دارند و این نمایشگاه باعث افزایش سطح آگاهی، اطلاعات و دانش عمومی مردم و تولیدکنندگان خواهد شد.
وی یادآور شد: با همکاری مرکز بهداشت و ورزش های همگانی تمام مدیران و کارکنان ادارات بدون پرداخت هزینه، چکاب پزشکی و راهنمایی برای مسائل درمانی می شوند، لذا برای شرکت در این طرح به مراکز بهداشتی که پرونده پزشکی شما تشکیل شده مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دستاوردهای انقلاب دهه فجر شورای اداری فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان